سپهر خلجی: برای مشارکت اقشار مختلف در انتخابات برنامه‌ریزی شود

کد خبر: 1267912

رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: وظیفه همه ما در وهله نخست ایجاد امید ، اعتمادسازی و رفع شبهه است، بسیاری از گرفتاری های جامعه بدنبال شبهه ایجاد می شود که باید با شفاف سازی سریع این شبهات برای جامعه رفع شود.

سپهر خلجی: برای مشارکت اقشار مختلف در انتخابات برنامه‌ریزی شود

سپهر خلجی چهارشنبه در نشست شورای اداری استان فارس افزود: در تاریخ قبل و بعد از انقلاب چه بسیار افرادی داشتیم که دربرابر تجاوز دشمن ایستادگی کردند ولی در برابر یک شبهه وا داده و زمین خوردند.

وی همچنی ضمن گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان، افزود: جنایت بین المللی در غزه در حال انجام است و بیش از ۹۰ روز ادامه داشته و بیش از ۲۰ هزار نفر شامل زنان و کودکان غزه به شهادت رسیدند.

خلجی ادامه داد: ملتی مظلوم با اراده پولادین در برابر این همه شهید و تخریب سنگین در حال مقاومت هستند و بر اثر این مقاومت شاهدیم که رژیم سفاک اسراییل گام به گام از اهدافش ( نابودی حماس و آزادی اسرایش ) کوتاه آمده و روند مهاجرت معکوس در سرزمین‌های اشغالی افزایش یافته است.

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی دولت در ادامه به موضوع مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات مهمترین دستور کار کشور است و مشارکت باید افزایش یابد و با رقابت بالا انتخابات با سلامت و امنیت برگزار شود.

وی با تاکید بر عدم ۲ قطبی کردن فضای کشور افزود: دستگاه‌های اجرایی وظایف ذاتی دارند که عرصه خدمت رسانی به مردم را همواره تقویت کنند .

برای مشارکت اقشار مختلف در انتخابات برنامه‌ریزی شود

خلجی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو بر برنامه ریزی آموزش و پرورش برای رای اولی ها تاکید کرد و گفت: برای همه افشار مختلف جامعه خصوصا بانوان برای مشارکت در انتخابات باید برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه رای دادن تکلیف شرعی و اجتماعی است، اظهار کرد: امیدآفرینی در جامعه همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است .

رییس شورای اطلاع رسانی دولت، رای دادن در جمهوری اسلامی را جزو افتخارات دانست و گفت: آرایش رسانه‌ای دشمن سالها تغییر کرده و شکل حمله به خود گرفته است، دشمن در همه ابعاد و اهدافش از رسانه بهره می‌برد و ما همواره درگیری در حوزه رسانه و روایت و مدیریت پیام داریم و هرجا درست نتوانیم روایت کنیم ضربه خواهیم خورد.

وی تاکید کرد: در موضوع اخیر حک سیستم سوخت کشور روایت درستی از ماجرا ارایه شد و مردم به دلیل شفافیت در اطلاع رسانی با چالش ناشی از آن همراهی کردند، قطعا نظام متکی به مردم است و هرجا به مردم اتکا کردیم پیروز بودیم.

خلجی افزود: در جنگ تحمیلی به مردم اتکا شد و برای کشور توفیقات بی نظیری حاصل شد.

وی با بیان آنکه دشمن در حال تصویرسازی دروغین از جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: ما همواره در حال نبرد رسانه‌ای با دشمن هستیم، ما می‌خواهیم تصویری درست از خدمت به جامعه ارایه شود.

خلجی به خدمات دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دهه ۹۰ دوران سوخته اقتصاد ایران بوده که باید اکنون جبران شود ودر این دولت خستگی و وقفه در روند خدمت رسانی معنا ندارد.

وی ادامه داد: طبق آیین نامه دولت مسئول اطلاع رسانی در دستگاه های اجرایی شخص مدیر دستگاه است و باید مدیران درک درستی از ظرفیت و فرصت‌ها داشته باشد تا بتواند روابط عمومی کارآمد اتخاذ کند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: طراحی عملیات رسانه باید در روابط عمومی ها انجام شود، اگر به حوزه روابط عمومی در حد نصب بنر نگاه شود نمی توان به اهداف ترسیم شده دست یافت.

وی تاکید کرد: ظرف حداکثر یکماه حوزه های اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی بازنگری شود و اگر بخشی ضعیف است اصلاح و بازنگری شود و نباید اجازه تداوم آسیب داده شود.

خلجی خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی اضافه کرد: تامین هزینه‌های اطلاع رسانی و پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها باید حتما دیده شود.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها