رهبر انصارالله یمن: کشتی‌های آمریکا و انگلیس را هم می‌زنیم

کد خبر: 1269493

رهبر انصارالله یمن ضمن تأکید بر دفاع مشروع مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی تأکید کرد از این پس کشتی‌های آمریکا و انگلیس هم در تیررس موشک‌ها و پهپادهای یمنی قرار دارند.

رهبر انصارالله یمن: کشتی‌های آمریکا و انگلیس را هم می‌زنیم

رهبر انصارالله یمن ضمن تأکید بر دفاع مشروع مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی تأکید کرد از این پس کشتی‌های آمریکا و انگلیس هم در تیررس موشک‌ها و پهپادهای یمنی قرار دارند.

به نقل از اسپوتنیک، سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن امروز پنجشنبه ضمن تأکید بر حق مشروع مقاومت فلسطین در دفاع از خود در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی تأکید کرد آمریکا به جنبش صهیونیسم پایبند است و بسیاری از سیاستمداران آمریکایی یا صهیونیست هستند یا تحت سلطه آن.

وی دراین‌باره افزود: آمریکا برایش مهم نیست بخاطر حمایت آشکار از اسراییل وجهه‌اش در دنیا تخریب شود.حقوق بشر و کودکان و زنان وقتی طرف اسرائیل باشد، به کلی کنار گذاشته می‌شود. نامزدهای انتخاباتی در آمریکا بر سر اینکه چه کسی بیشتر از اسراییل حمایت می‌کند، با هم رقابت می‌کنند.آمریکا حاضر است هر آنچه لابی صهیونیسم می‌خواهد انجام دهد.بایدن خود را صهیونیست می‌خواند و بلینکن می‌گوید بعنوان یک یهودی به اسراییل رفته است.

رهبر انصارالله یمن درباره حق دفاع مشروع مردم فلسطین گفت: کاملاً طبیعی است که ملت فلسطین علیه دشمن صهیونیستی به پا خیزد. ملت فلسطین از دفاع از خود و مقدساتش محروم شده است. رژیم اشغالگر صهیونیستی روزانه علیه ملت فلسطین در کرانه باختری دست به جنایت می‌زند.ملت فلسطین حدود ۸۰ سال است که در معرض اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است.ملت فلسطین تحت ظلم و جنایت قرار گرفته و سرزمینش اشغال شده است.

وی با بیان اینکه «حمله به غزه جنایت است هر چند آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها منکر آن می‌شوند.» افزود: مجامع بین‌المللی فقط آنچه را که در غزه روی می‌دهد بدون اتخاذ موضع خاص، پیگیری می‌کنند. سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب به بیانیه‌ها و محکومیت‌هایی بسنده کرده‌اند که در حد رفع مسئولیت است.

سید عبدالملک بدرالدین در ادامه گفت: مصلحت امت اسلامی، ایستادگی در کنار ملت فلسطین در مقابله با دشمن مشترک است؛ اما برخی کشورهای اسلامی استراتژی فریبکارانه‌ای در قبال مردم فلسطین اتخاذ کرده‌اند. کشورهای عربی می‌بایست محاصره ملت فلسطین را درهم می‌شکستند، اما نفوذ آمریکا مانع آن شده است. از همان ابتدا از خداوند می‌خواستیم که ما را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین یاری دهد تا موضع مؤثری داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه «دشمن اسرائیلی در تحقق اهداف خود شکست خورده» درباره ورود یمن به جنگ غزه گفت: عملیات نیروهای مسلح یمن شامل حمله به کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی هم می‌شود و حملات آن‌ها نه تغییری در مواضع و نه تأثیری روی توان نظامی یمن داشته است.

به گفته رهبر انصارالله «آمریکا دارای تاریخ جنایتکاری سیاه در قبال ملت‌های مختلف جهان است. آمریکایی‌ها به دلیل ارائه هرگونه حمایت نظامی، نظارت، اطلاعات، پول و حمایت سیاسی از رژیم صهیونیستی در جنایت علیه فلسطینیان شریک هستند.»/مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها