خلجی: حضور در انتخابات می‌تواند به «اصلاح امور» کمک کند

کد خبر: 1270980

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: همه باید بدانند که حضور در انتخابات، می‌تواند به «اصلاح امور» کمک کند.

خلجی: حضور در انتخابات می‌تواند به «اصلاح امور» کمک کند

«سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت در گفت‌وگو خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت بالابودن مشارکت در «انتخابات ۱۱ اسفند» اظهار کرد: انتخابات، هم تکلیف و هم حق است و باید زمینه‌ای را ایجاد کنیم که این حق، ادا شود.

وی افزود: اداشدن حق انتخابات، در گروه فراهم‌کردن بستر لازم برای مشارکت بالای مردم است؛ از طرفی زمینه‌های لازم را باید به گونه‌ای تکمیل کنیم که اشتیاق و انگیزه برای حضور در انتخابات، تقویت شود.

خلجی با بیان اینکه همه باید بدانند که حضور در انتخابات می‌تواند به اصلاح امور کمک کند گفت: باید شرایطی فراهم شود که افرادی بتوانند با تدبیر و قانون‌گذاری مناسب، زمینه رفع موانع و مشکلات را فراهم و گره‌ها را از مسیر اجرایی باز کنند.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: بعضاً در حوزه اجرا، نیازمند برخی قوانین هستیم که اگر این قوانین، پشتیبانی‌های لازم را انجام ندهند، کارها به سرانجام نمی‌رسد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در توجیه مردم نسبت به حضور پای صندوق‌های رأی گفت: مردم با کمک دوستان ما در رسانه، باید توجیه شوند و بدانند که قانونگذاری، امر بسیار مهمی است و می‌تواند گره بسیاری از مشکلات را باز کند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها