جوان: تصمیم جبهه اصلاحات سردرگمی اصلاح‌طلبان را بیشتر کرد

کد خبر: 1271092

جوان نوشت: آشفتگی اصلاح‌طلبان ناشی از عدم تصمیم‌گیری رؤسای خود چنان ملموس بوده که صرف نظر از موافقت یا مخالفت با تصمیم گرفته شده، همین که «به هر حال» یک تصمیمی گرفته‌اند و رسمی هم اعلام کرده‌اند، قابل تقدیر است!

جوان: تصمیم جبهه اصلاحات سردرگمی اصلاح‌طلبان را بیشتر کرد

گروه سیاست سایت فردا - تاثیر انتشار متنی موسوم به سند راهبردی از سوی جبهه اصلاحات در جریان اصلاحات تفرق بیشتر بوده به جای هماهنگی. 

روزنامه جوان در این خصوص نوشته:‌ روزنامه هم‌میهن (متعلق به غلامحسین کرباسچی) به نقد و بررسی راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات درباره انتخابات پرداخته و تلویحاً آن را موضعی غیرقابل قبول از یک تشکل سیاسی- انتخاباتی خوانده است. از سویی دیگر به دلیل آنکه بالاخره این بیانیه، تشکل‌های اصلاح‌طلب را از سردرگمی نجات می‌دهد، آن را قابل تقدیر خوانده است!  

آشفتگی اصلاح‌طلبان ناشی از عدم تصمیم‌گیری رؤسای خود چنان ملموس بوده که صرف نظر از موافقت یا مخالفت با تصمیم گرفته شده، همین که «به هر حال» یک تصمیمی گرفته‌اند و رسمی هم اعلام کرده‌اند، قابل تقدیر است! 

اگر تاکنون سردرگمی فقط در این بود که در انتخابات شرکت کنیم یا نکنیم، اکنون سردرگمی در این است با جبهه اصلاحات و تصمیمش بمانیم یا نه! 

حمیدرضا جلایی‌پور هم به انتقاد از این راهبرد پرداخته و گفته که جبهه قاعدتاً نمی‌پذیرد که خروجی این راهبرد عملاً «صبر و انتظار» است. 

آرمان ملی، اما از سند راهبردی جبهه اصلاحات که گذر از انتخابات است، تیتر «نه به قهر و تحریم انتخابات» را درآورده که نشان می‌دهد گویی اصلاً سند را درست نخوانده‌اند. شاید هم خواست درونی خود را به جای راهبرد جبهه اصلاحات نوشته‌اند!

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها