جشن مسکن و انقلاب در هرمزگان با حضور رئیس جمهور

کد خبر: 1272244

وزیر راه و شهرسازی گفت: جشن مسکن و انقلاب در هرمزگان با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

جشن مسکن و انقلاب در هرمزگان با حضور رئیس جمهور

مهرداد بذرپاش، که امروز وارد استان هرمزگان شد، پروژه‌ها و برنامه‌های متعددی از جمله، آغاز عملیات اجرایی شهر جدید خلیج‌فارس و مکران‌نو، افتتاح پروژه راهداری، راه روستایی و شروع عملیات اجرایی به ارزش ۲۵هزار و ۶۹۹ میلیارد ریال، افتتاح پروژه‌های راه شامل بهره‌برداری از ۵۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی به ارزش ۱۶هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و شرکت در جلسه شورای هماهنگی در اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان را تدارک دیده است.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی،امروز (دوازدهم بهمن‌ماه) در جمع خبرنگاران گفت: برنامه‌ریزی شده تا جشن مسکن و انقلاب با حضور رئیس‌جمهور و برخی از اعضای کابینه در سفر هیات دولت به استان هرمزگان برگزار شود. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در این سفر، ۱۴ هزار واحد مسکونی افتتاح می‌شود و ۲۲ هزار متقاضی در روستاهای استان، زمین دریافت خواهند کرد.

وی افزود: در جریان سفر، همچنین، عملیات اجرایی ۹۳ کیلومتر از باند دوم کریدور نوار ساحلی جنوب کشور در منطقه مکران آغاز و ۵۲ کیلومتر راه و بزرگراه در استان هرمزگان افتتاح می شود که در مجموع ۳۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهره‌برداری آن‌ها هزینه شده است.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها