عضو شورای مرکزی کارگزاران: نقش رئیس جبهه اصلاحات نمادین است

کد خبر: 1272493

عطریانفر: اگر جبهه اصلاحات بخواهد رادیکال بشود، چه آذر منصوری آنجا باشد چه نباشد، این اتفاق خواهد افتاد و اگر قرار باشد، رادیکال نباشد، حضور آذر منصوری هم در آن موقعیت، منجر به رادیکال شدن جبهه نخواهد شد.

عضو شورای مرکزی کارگزاران: نقش رئیس جبهه اصلاحات نمادین است

گروه سیاست سایت فردا - اختلاف اصلاح‌طلبان بر سر مواضع و ریاست جبهه اصلاحات، جایگاهی که به گفته برخی اصلاح‌طلبان با کودتا به دست آمده همچنان در جریان است.

محمد عطریانفر در این ارتباط به فرهیختگان گفته: باید لیست نهایی مشخص شود و جبهه اصلاحات ببیند که بر فرض مثال، اگر در 60 - 70 درصد حوزه‌ها، نامزدهای انتخاباتی دارد، منطق حکم می‌کند که  فعال شود. من از افرادی هستم که از این نظریه دفاع می‌کنم. چون بخش قابل توجهی از منویات‌مان حاصل شده است. 

در احزاب این حساسیت وجود دارد که اعضا نباید حرف‌های متغیر و غیرمتجانس نسبت به سیاست‌های کلی حزب بزنند. اما در جبهه فرد اگر از موضع خود حرف‌ می‌زند، نمی‌توان آن را به مدیریت در جبهه نسبت داد. برای مثال تلقی شما این است که فلان فرد، فلان اظهارنظر را کرده و کمی رادیکال بوده پس مفهوم این است که جبهه رادیکال است، اصلا این‌طور نیست. اگر جبهه اصلاحات بخواهد رادیکال بشود، چه آذر منصوری آنجا باشد چه نباشد، این اتفاق خواهد افتاد و اگر قرار باشد، رادیکال نباشد، حضور آذر منصوری هم در آن موقعیت، منجر به رادیکال شدن جبهه نخواهد شد.


 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها