صبح نو عنوان کرد: سرنوشت اصلاح‌طلبان در دست رادیکال‌ها

کد خبر: 1272698

صبح نو نوشت: میانه‌رو که رویکردی عمل‌گرایانه را دنبال می‌کنند، در مقابل رادیکالیسم حاکم بر جبهه در ماه‌های گذشته با جدیت قد علم کرده بودند که گویا با چرخش رئیس دولت اصلاحات به سمت رادیکال‌ها، مقداری از مواضع خود عقب‌نشینی کرده‌اند.

صبح نو عنوان کرد: سرنوشت اصلاح‌طلبان در دست رادیکال‌ها

گروه سیاست سایت فردا - با حمایت سیدمحمد خاتمی از راهبرد تعیین شده از سوی رادیکال‌های جبهه اصلاحات معادلات این جریان دچار تغییراتی شده است.

روزنامه صبح نو در این باره نوشته:  میانه‌رو که رویکردی عمل‌گرایانه را دنبال می‌کنند، در مقابل رادیکالیسم حاکم بر جبهه در ماه‌های گذشته با جدیت قد علم کرده بودند که گویا با چرخش رئیس دولت اصلاحات به سمت رادیکال‌ها، مقداری از مواضع خود عقب‌نشینی کرده‌اند. 

دبیرکل حزب طی سخنانی گفت: «حاکمیت در هفته‌های اخیر درک درستی از اهمیت مشارکت مردم پیدا کرده است؛ اما نمی‌خواهد به لوازم آن تن بدهد. لازمه یک انتخاب پرنشاط، فضای باز سیاسی و تأیید صلاحیت نامزدهایی با گرایش‌های مختلف است که تا امروز اتفاق نیفتاده است.» 

این ادامه همین سیاست دوره‌های پیش اصلاح‌طلبان است و حالا گویا با فشار رادیکال‌ها و حمایت رئیس دولت اصلاحات، کارگزاران هم مجبور به هم‌صدایی با آن‌ها شده است و در پازل انتخاباتی جبهه اصلاحات گام بر‌می‌دارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها