جام جم: وضعیت بحرانی جبهه اصلاحات و کودتاچیان علیه نهاد انتخابات/ اصلاح‌طلبان به توافق نهایی برای ارائه لیست رسیده‌اند

کد خبر: 1274545

جام جم نوشت: بیانیه تحلیلی ۱۱۰فعال مدنی و سیاسی اصلاح‌طلب که خطاب به‌علاقه‌مندان توسعه ومردم‌سالاری درباره انتخابات۱۴۰۲ منتشرشده، نشانگرشکاف جدی بین تحریم‌کنندگان انتخابات و حامیان مشارکت در انتخابات است.

جام جم: وضعیت بحرانی جبهه اصلاحات و کودتاچیان علیه نهاد انتخابات/ اصلاح‌طلبان به توافق نهایی برای ارائه لیست رسیده‌اند

گروه سیاست سایت فردا - اعلام راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات در عدم صدور لیست در شهر تهران همزمان با اعلام‌ آمادگی بسیاری از احزاب، چهره‌ها و نامزدهای اصلاح‌طلب برای مشارکت انتخاباتی، یک بار دیگر نشان داد شکاف در این جریان آن‌قدر جدی است که احتمالا این جبهه سیاسی پس از انتخابات اسفند دچار فروپاشی می‌شود و این جبهه، انتخابات ۱۴۰۴ را نخواهد دید.

روزنامه جام جم با طرح این دیدگاه نوشته: بیانیه تحلیلی ۱۱۰فعال مدنی و سیاسی اصلاح‌طلب که خطاب به‌علاقه‌مندان توسعه ومردم‌سالاری درباره انتخابات۱۴۰۲ منتشرشده، نشانگرشکاف جدی بین تحریم‌کنندگان انتخابات و حامیان مشارکت در انتخابات است.

برخی احزاب اصلاح‌طلب که به صحنه سیاسی کشور نگاه منطقی‌تری دارند، به همراه برخی چهره‌های مقبول به توافق نهایی برای ارائه لیست انتخاباتی در تهران رسیده‌اند. به نظر می‌رسد لیست انتخاباتی این جریان با سرلیستی علی مطهری قطعی شده و به‌زودی اعلام خواهد شد و کاندیداهای احزابی همچون کارگزاران، ندای ایرانیان، اعتماد ملی، حزب اسلامی کار، خانه کارگر، حزب اعتدال و توسعه و حامیان علی لاریجانی در لیست فوق مشارکت دارند.

وضعیت رهبری جبهه اصلاحات ایران به‌عنوان جریانی که دنبال تغییر ساختارهای حاکمیتی است، در شرایط بحرانی قرار گرفته و مشخص است این جریان به حزب شخصی فردی که در زندان است و رادیکال‌های جریان غربگرا تبدیل شده و به هیچ‌عنوان معدل خرد جمعی جریان اصلاحات به حساب نمی‌آید.


 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها