دادستان کل کشور: باید هدف امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی تبیین شود

کد خبر: 1274901

دادستان کل کشور با بیان اینکه پایداری نظام به دلیل اعتقادات مردم و پشتیبانی حوزه است، گفت: حوزه‌های علمیه تکیه‌گاه نظام هستند و اگر حوزه کمک نکند، نظام با چالش‌هایی مواجه می‌شود.

 دادستان کل کشور: باید هدف امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی تبیین شود

دادستان کل کشور با بیان اینکه پایداری نظام به دلیل اعتقادات مردم و پشتیبانی حوزه است، گفت: حوزه‌های علمیه تکیه‌گاه نظام هستند و اگر حوزه کمک نکند، نظام با چالش‌هایی مواجه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی‌آزاد امروز در نشستی با اساتید حوزه علمیه که در سالن جلسات مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، اظهار کرد: باید هدف امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه امام زحمات بسیاری برای این انقلاب کشیده‌اند، مطرح کرد: خون جوانان بسیاری در این راه ریخته شده است که باید انگیزه این اقدامات تشریح شود.

دادستان کل کشور با بیان اینکه هدف نخست انقلاب اسلامی، نجات اسلام و عمل به احکام اسلام بوده است، عنوان کرد: انقلاب‌های بسیاری در دنیا صورت گرفته و اسلام نیز وجود داشته است، ولی هیچ انقلابی با روح اسلام وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه امام(ره) به دنبال اسلام ناب بودند، خاطرنشان کرد: ایشان تلاش کردند اسلام روح داشته باشد و نماز جماعتی برگزار شود که مردم را به سمت حل مشکلات جهان اسلام سوق دهد.

 موحدی آزاد با بیان اینکه امام(ره) در تحقق این هدف موفق شدند، تصریح کرد: پس از سقوط شاه، دشمنان متوجه هدف امام راحل(ره) شدند و به ترور، تخریب و کارشکنی روی آوردند.

وی با اشاره به اینکه توطئه‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی را بر سر راه امام(ره) قرار دادند، یادآور شد: این اقدامات دشمنان و توطئه‌ها همچنان نیز ادامه دارد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه پایداری نظام به دلیل اعتقادات مردم و پشتیبانی حوزه است، ابراز کرد: کمک کردن به نظام به دلیل اعتقاد به اسلامی بودن نظام است.

موحدی آزاد با بیان اینکه امروز نظام به شدت نیازمند نظریه‌پردازان در عرصه‌های مختلف است، اظهار کرد: اهداف و آرمان‌های امام راحل(ره) اسلام بوده است و قوانین اسلامی نیازمند تبیین است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه باید حوزویان نظریه‌پردازی داشته باشیم، عنوان کرد: یکی از مصادیق جهاد تبیین، تبیین فقه و احکام اسلامی برای مجریان و قانون‌گذاران است.

 موحدی آزاد با اشاره به اینکه نظام به دنبال پیاده‌ کردن اسلام است، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه تکیه‌گاه نظام هستند و اگر حوزه کمک نکند، نظام با چالش‌هایی مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز در عرصه‌های مختلف نظام نیازمند حمایت حوزویان هستیم، تصریح کرد: امروز دشمن تمام توان خود را برای ناکارآمدی نظام به کار گرفته است و ما نیازمند حمایت فکری حوزویان هستیم./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها