راکعی: صندوق رأی موهبتی برای ما است

کد خبر: 1275010

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه «صندوق رای» موهبتی برای ماست، گفت: در بیانیه جبهه اصلاحات نیز کاملا مشخص است که انتخابات را تحریم نکرده‌ایم اما واقعیت این است که امکان ارائه لیست در تهران را نداریم.

راکعی: صندوق رأی موهبتی برای ما است

«فاطمه راکعی» نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی امروز(پنج‌شنبه) در بیست‌ودومین کنگره حزب مردم سالاری با تاکید بر اینکه «صندوق رای» موهبتی برای ماست، گفت: در بیانیه جبهه اصلاحات نیز کاملا مشخص است که انتخابات را تحریم نکرده‌ایم اما واقعیت این است که امکان ارائه لیست در تهران را نداریم.

وی افزود: به دنبال رایزنی در استان‌ها و شهرستان‌ها هستیم، اما هنوز برنامه نهایی جبهه اصلاحات در استان‌ها و شهرستان‌ها مشخص نشده است.

نماینده مجلس ششم با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته افرادی معرفی شدند که در چارچوب جبهه اصلاحات آزمون نداده بودند و جبهه اصلاحات را ناامید کردند، گفت: رویکرد جبهه اصلاحات این است که اگر اصلاح‌طلب واجد شرایط داشته باشیم، معرفی کنیم.

راکعی با بیان اینکه اگر بر مبنای داشته‌ها و مشی خود، قانون اساسی و پیام امام(ره) که میزان رای ملت است، عمل می‌شد به این بن بست نمی‌رسیدیم، اظهار کرد: حتی پس از پیام رهبر انقلاب که فرمودند حضور مردم پای صندوق رای حداکثری باشد متاسفانه در رفتار و عمل شورای نگهبان و هیات‌های اجرایی تغییری حاصل نشد.

وی ضمن گلایه نسبت به عدم احراز صلاحیت چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب در تهران، گفت: بزرگان جبهه اصلاحات به دلیل شأن و احترامی که برای خود قائل هستند، به عنوان کاندیدا در انتخابات مشارکت نکردند. می‌گویند چرا شرکت نکردید؟ در دوره‌های متعدد تمام سعی خود را کردیم که اگر اختلاف‌نظر و شبهه‌ای هست برطرف کنیم، اما این امکان را به ما ندادند!/ ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها