جوان: دو قطب در انتخابات با یکدیگر رقابت می‌کنند/ مدعیان تک‌قطبی بودن انتخابات به‌دنبال عبور از صندوق رأی‌اند

کد خبر: 1275974

جوان نوشت: آن‌هایی که می‌کوشند رقابت‌های انتخابات مجلس را تک قطبی و درون گروهی توصیف کنند، در واقع به دنبال عبور از صندوق رأی و اعتبارزدایی از انتخابات هستند تا با تندروی و به اصطلاح خودشان «فشار از پایین و چانه‌زنی از بالا» برای کشور تصمیم‌سازی کنند و مسائل را به‌جای انتخابات در کف خیابان و با آشوب حل کننند.

جوان: دو قطب در انتخابات با یکدیگر رقابت می‌کنند/ مدعیان تک‌قطبی بودن انتخابات به‌دنبال عبور از صندوق رأی‌اند

گروه سیاست سایت فردا - رفته رفته بر هیجان انتخابات مجلس دوازدهم افزوده شده و تکاپوی احزاب و جریان‌ها برای پیشی گرفتن از یکدیگر شدت گرفته است. 

روزنامه جوان در این باره نوشته: یکدست و تک جناحی، وصفی کذایی است که تندرو‌های ضدانتخابات برای انتخابات مجلس دوازدهم به کار می‌برند. اما حضور اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و گروه‌های مختلف اصولگرایان نشان می‌دهد که حتی در صورت ائتلاف همه گروه‌های همسو، حداقل دو قطب در انتخابات حاضر هستند. یک‌سو ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون و سوی دیگر ائتلاف احزاب مختلف اصولگرا آماده رقابت جدی می‌شوند. 

‌در روز‌های اخیر خبر‌هایی از فهرست ائتلافی چند حزب اصلاح‌طلب برای انتخابات مجلس بیرون آمد. خبر‌هایی که با استقبال رسانه‌ها – البته غیر از برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب- روبه‌رو شد. مطابق خبر‌های منتشر شده، این فهرست از ائتلاف چهار حزب اصلاح‌طلب با حزب اعتدال و توسعه بیرون خواهد آمد. 

انتخابات مجلس دوازدهم که ۱۱ اسفند ماه جاری برگزار خواهد شد، به لحاظ سیاسی یکدست و تک جریانی نیست و آن‌هایی که می‌کوشند رقابت‌های انتخابات مجلس را تک قطبی و درون گروهی توصیف کنند، در واقع به دنبال عبور از صندوق رأی و اعتبارزدایی از انتخابات هستند تا با تندروی و به اصطلاح خودشان «فشار از پایین و چانه‌زنی از بالا» برای کشور تصمیم‌سازی کنند و مسائل را به‌جای انتخابات در کف خیابان و با آشوب حل کننند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها