جوان عنوان کرد: علی کریمی و عبدالحمید و باز هم دروغ

کد خبر: 1278486
جوان عنوان کرد: علی کریمی و عبدالحمید و باز هم دروغ

گروه سیاست سایت فردا - سیل در بخش‌هایی از استان سیستان و بلوچستان در روز‌های گذشته آسیب‌هایی به خانه و زندگی مردم وارد کرده است. از آغازین ساعات وقوع سیل و در حالی که کشور در حال برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم بود، امدادرسانی به سیل‌زدگان آغاز و در رسانه‌های رسمی اخبار و تصاویر مربوطه هم منتشر شد. 

روزنامه جوان با این گزارش ضمن اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته برای سیل‌زدگان نوشته: عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جماعت مسجد مکی زاهدان که همواره به دنبال دوقطبی‌سازی و قرار دادن مردم آن منطقه در مقابل حاکمیت است، به انتقاد از امدادرسانی‌ها پرداخته و در عین حال تأکید کرده که مردم کمک‌های خودشان را به مؤسسه محسنین – مؤسسه خیریه مسجد مکی- بدهند تا به دست سیل‌زده‌ها برسد. برخی منتقدان عبدالحمید معتقدند که این کمک‌ها به مردم نمی‌رسد. 

علی کریمی هم تصویری تلخ از دو کودک خوابیده در میان آب‌ها به عنوان کودکان سیل‌زده سیستان و بلوچستان منتشر کرد. در حالی که تصویر مذکور بیش از یک ماه پیش در رسانه‌های دیگر با عنوان وضعیت کودکان فلسطینی منتشر شده بود و اگر تصویر فیک نباشد، حاصل جنایت‌های دولت جعلی صهیونیست است که از قضا از دوستان کریمی محسوب می‌شوند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها