جام جم: مسئولان اولویت نخست‌شان را به حل مشکلات مردم اختصاص دهند

کد خبر: 1278490

جام جم نوشت: حالا نوبت مسئولان است که دست یاوران همیشگی نظام را فشرده و پاسخ درخوری به حمایت ملت همیشه در صحنه بدهند و گام‌های مؤثری را برای سربلندی ایران و ایرانی بردارند تا در سایه آن، اوضاع اقتصادی، تولید، اشتغال و... در کشور بهبود یافته و مردم نتیجه اقدامات خود را به وضوح مشاهده کنند.

جام جم: مسئولان اولویت نخست‌شان را به حل مشکلات مردم اختصاص دهند

گروه سیاست سایت فردا - همان‌هایی که پس از اغتشاشات ۱۴۰۱ می‌گفتند جمهوری اسلامی ایران برف سال آینده را هم نمی‌بیند، پس ازشکست مفتضحانه خود این بار با وقاحت عزم‌شان را جزم کردند تا مردم را ازحضور در انتخابات و لبیک گفتن به دعوت رهبرانقلاب برای مشارکت، بازداشته وبه آنها این‌گونه القا کنندکه رأی دادن بی‌فایده است. 

روزنامه جام جم با این مقدمه نوشته:‌ حالا نوبت مسئولان است که دست یاوران همیشگی نظام را فشرده و پاسخ درخوری به حمایت ملت همیشه در صحنه بدهند و گام‌های مؤثری را برای سربلندی ایران و ایرانی بردارند تا در سایه آن، اوضاع اقتصادی، تولید، اشتغال و... در کشور بهبود یافته و مردم نتیجه اقدامات خود را به وضوح مشاهده کنند.  

حضور ۴۱‌درصدی مردم در انتخابات می‌طلبد که مسئولان، دیوارهایی که بین خود و مردم کشیده‌اند را بردارند و با تعامل مستقیم با اقشار مختلف، اولویت نخست‌شان را به حل مشکلات مردم اختصاص دهند و ظرفیت‌های موجود در کشور را به این سمت روانه کنند.  

وقت آن رسیده است که مسئولان با مرور وعده‌های انتخاباتی خود که به وسیله آنها توانستند رأی مردم را کسب کنند و به مطالبه‌گری عمومی در خصوص تعهدات‌شان رسمیت ببخشند و به این ترتیب تنگناهای معیشتی و اقتصادی که بر مردم عارض شده است را رفع کنند تا این انتظارات در بازی‌های سیاسی به دست فراموشی سپرده نشود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها