آصفری در گفت‌وگو با فردا:

توطئه‌های دشمنان با حضور پررنگ مردم ناکام می‌مانند

کد خبر: 1276610

امروز رسانه های معاند تلاش های گسترده ای را انجام می دهند تا سطح مشارکت در انتخابات 11 اسفند کم شود اما مردم همچون گذشته توطئه های دشمنان را با حضور پررنگ و پرشور خود پای صندوق رأی ناکام خواهند گذاشت.

توطئه‌های دشمنان با حضور پررنگ مردم ناکام می‌مانند

گروه سیاست سایت فردا: کشور ما در مقطع کنونی با تهدیدات خارجی مواجه است و دشمنان ایران از هیچ توطئه ای دریغ نمی ورزند اما نکته اساسی آن است که هر زمان مشارکت مردم در انتخابات پرشور و پررنگ بود، تمامی توطئه های خصمانه مثل کفی روی آب از بین رفتند. حالا در چنین فضایی برخی مجموعه ها به جای رقابت سازنده و عادلانه رو به تاکتیک های تخریبی برای کسب رأی آورده اند که بسیاری از سیاسیون نسبت به عواقب آن هشدار می دهند.

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار سیاسی فردا درباره تبعات بی تفاوتی نشان دادن به تشکیل مجلس آینده گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو تأثیر بسیار خوب و مثبتی در حوزه سیاست خارجی به ویژه روند مذاکرات با کشورهای غربی و رفع تحریم های ناجوانمردانه خواهد داشت.

وی مشارکت بالا در انتخابات می تواند ضمن تشکیل مجلسی قوی و کارآمد با پشتوانه مردمی، همبستگی و اتحاد ملت را به رخ جهانیان بکشاند، افزود: امروز رسانه های معاند تلاش های گسترده ای را انجام می دهند تا سطح مشارکت در انتخابات 11 اسفند کم شود اما مردم همچون گذشته توطئه های دشمنان را با حضور پررنگ و پرشور خود پای صندوق رأی ناکام خواهند گذاشت.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مشارکت بالای مردم پیام روشنی برای نمایندگان مجلس آینده خواهد داشت، اظهار کرد: با وجودی که مردم در حوزه اقتصادی و معیشت مشکلات زیادی به ویژه بر اثر گرانی و تورم داشتند اما پای نظام و انقلاب شان ایستاده اند و انتظار دارند مجلس آینده گام های موثری برای حل مشکلات کشور و ملت بردارد.

وی با اشاره به تخریب های انتخاباتی علیه مجلس یازدهم ادامه داد: مجلس گام های بزرگ و موثری را در حوزه اقتصادی به ویژه درباره مسکن ملی، متناسب سازی حقوق بازنشستگان، رتبه بندی معلمان، افزایش حقوق کارکنان و کارگران و برخورد با سوداگری و فرار مالیاتی برداشت.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با بیان اینکه مجلس براساس منابع مالی می تواند تکالیفی را بر دوش دولت بگذارد، گفت: مجلس می تواند مصوبات زیادی را داشته باشد اما وقتی این مصوبات به اجرا در می آید که امکان آن باشد. در واقع مجلس یازدهم قوانینی را وضع کرد که دولت از پس اجرای آنها برآید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها