حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با «فردا»:

رفتارهای تند و تنش‌زا در میان مردم خریدار ندارد

کد خبر: 1279862

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: تندروی‌ها انرژی مجلس را خواهد گرفت و اجاره نمی‌دهد که مجلس در مسیر سازنده قرار بگیرد و مسائل اصلی را به حاشیه می‌برند.

رفتارهای تند و تنش‌زا در میان مردم خریدار ندارد

گروه سیاست سایت فردا: واکنش‌ها به سخنان حمید رسایی ادامه دارد و هنوز یک پرسش محوری در میان مردم مطرح است؛ اینکه چرا برخی همچنان اصرار بر تندروی و ایجاد منازعه و جنجال دارند آن هم در شرایطی که رهبر انقلاب صریحا چنین شرایطی را نهی کرده‌اند؟

حمیدرضا ترقی، فعال سیاسی اصولگرا، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «اقدام اخیر صداوسیما منجر به برکناری معاون سیاسی این سازمان شد تا همه متوجه شوند که دیگر هیچکس از تنش استقبال نمی‌کند. آن منتخبانی که تصور می کردند پس از انتخابات هم می‌توانند با ایجاد درگیری‌هایی جنگ قدرت بر سر ریاست مجلس راه اندازند، اکنون متوجه شده‌اند که اگر بخواهند در این مسیر ادامه دهند از سوی جامعه طرد می شوند زیرا چنین رفتارهایی به تعبیر رهبر انقلاب تلخ‌کردن شیرینی انتخابات به کام مردم است».

او ادامه داد: «هم منتخبان و هم کسانی که مورد خطاب اصلی رهبری قرار دارند باید متوجه شده باشند که مهم‌ترین مسئله، پیگیری مطالبات مردم و کمک به دولت برای غلبه بر مشکلات است، نه جنگ قدرت برای کسب هئیت رئیسه، کمیسیون‌های و امثال اینها».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «رفتارهای تند و تنش‌زا دیگر در میان مردم خریدار ندارد و نه مورد پسند رهبر انقلاب است و نه مردم. تندروی‌ها انرژی مجلس را خواهد گرفت و اجاره نمی‌دهد که مجلس در مسیر سازنده قرار بگیرد و مسائل اصلی را به حاشیه می‌برند و به همین دلایل هم رهبر انقلاب با صراحت فرمودند که همه باید از کشمکش و ستیزه‌جویی پرهیز کنند».

ترقی در پایان گفت: «اکنون مردم مجلسی را می‌خواهند که نمایندگانش ضمن خلاقیت و نوآوری از توان لازم برای حل مشکلات برخوردار باشند نه اینکه باعث ایجاد یا تشدید اختلافات و منازعات شوند. اگر برخی منتخبان مقتضیات امروز کشور را لحاظ کنند حتما در شیوه خود تجدیدنظر می‌کنند».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها