ابوترابی فرد: دغدغه مدیران دولت سیزدهم رفع موانع تولید است

کد خبر: 1279996

امام جمعه موقت تهران گفت: مدیران دولت سیزدهم در بازدید و رفع موانع تولیدی و صنعتی شهرک های صنعتی حضور دارند که این امر منجر به ارتقای تولید و رشد اقتصادی می شود.

ابوترابی فرد: دغدغه مدیران دولت سیزدهم رفع موانع تولید است

امام جمعه موقت تهران گفت: مدیران دولت سیزدهم در بازدید و رفع موانع تولیدی و صنعتی شهرک های صنعتی حضور دارند که این امر منجر به ارتقای تولید و رشد اقتصادی می شود.

حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد روز دوشنبه در بازدید از دو واحد تولیدی (شرکت بهران آسانبر و شرکت ترانسفور ری) در شهرک صنعتی پرند اظهار داشت: امروز شاهد حضور مدیران در بازدید از واحدهای تولیدی هستیم که امیدواریم این بازدیدها در رفع موانع تولید کارآمد باشد.

وی افزود: طبق گفته کارآفرینان شاخص، در دولت سیزدهم درها به روی تولید کنندگان باز شده است، مدیران به سهولت به مشکلات بخش صنعتی و تولیدی ورود کرده اند که این امر باعث رفع موانع می شود.

ابوترابی فرد با بیان اینکه شهرک صنعتی پرند یکی از فعالترین و به روزترین شهرهای صنعتی کشور است، گفت: بیشتر شرکت هایی که در این شهرک وجود دارند، فعال هستند و تنها چند شرکت است که غیر فعال است.

وی ادامه داد: حوزه تولید از مهمترین مسائل اساسی و کلان کشور است همچنین فولاد نقش کلیدی در صنایع مختلف دارد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه شرکت های بزرگ ظرفیت علمی و کارشناسی بالایی دارند گفت: 2 شرکتی که امروز از آن بازدید کردیم در تامین نیازهای ملی و صادرات به کشورهای منطقه ای نقش دارند این واقعیت نشان می دهد از نظر نیروی انسانی، دانش و ظرفیت در جایگاه مناسبی قرار داریم و این امر در طول چهار دهه فراهم شده است.

وی تاکید کرد: زیرساخت های بسیار ارزشمندی برای قرار گرفتن ایران در جایگاه فاخر در حوزه تولید و رشد اقتصادی فراهم شده است اما کشورهای غربی و آمریکا تنگناهایی هم برای کشور ما خلق کردند.

ابوترابی عنوان کرد: این فشارهایی که از سوی کشورهای غربی و امریکا برای کشور ایجاد شده از ارزیابی دقیق آنها نسبت به وضعیت اقتصادی کشور صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: اگر عزم و اراده راسخ داشته باشیم با قرار گرفتن در جایگاه برتر، قدرت فشارهای خارجی را کاهش خواهیم داد حتما رشد اقتصادی مطلوب پایدار برای کارآفرینان و نیروی کار فراهم خواهد شد.

به گزارش ایرنا، شهر شهرک صنعتی پرند در استان تهران و در محدوده‌ی شمال غرب کشورمان واقع شده است. این شهر با شهرهای تهران، باغستان، چهاردانگه، کرج، کمال‌شهر، شهریار، اسلام‌شهر، رباط‌کریم، ری، ماهدشت، پرند، شهرک صنعتی صفادشت، پرندک، زاویه و مأمونیه مجاورت دارد./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها