کنایه روزنامه اصلاح‌طلب به فایل‌های صوتی ظریف: به‌ گونه‌ای حرف بزنید که تقطیع نشود

کد خبر: 1283323

آفتاب یزد نوشت: به گونـه‌ای حرف بزنید یا رفتار کنید که نه تقطیع شود و نه فتوشاپ‌کارها بتوانند از آن سوژه بسـازند و علیه شما استفاده یا خدای ناکرده، سوءاستفاده کنند.

کنایه روزنامه اصلاح‌طلب به فایل‌های صوتی ظریف: به‌ گونه‌ای حرف بزنید که تقطیع نشود

گروه سیاست سایت فردا - یک روزنامه اصلاح‌طلب در واکنشی تلویحی به چندین بار انتشار سخنان حاشیه‌دار محمد جواد ظریف تحت عنوان «درز فایل صوتی» تأکید کرد این کار، اتفاقی و بد اخلاقی نیست.

چند هفته پیش انتشار فایل صوتی مربوط به اظهارات محمدجواد ظریف، که باعث ناراحتی برخی اصلاح‌طلبان شده بود، او را به واکنش و عذرخواهی واداشت اما این عذرخواهی مانع ادامه انتقاد و عصبانیت اصلاح‌طلبان از وی نشد.

روزنامه آفتاب یزد در سرمقاله‌ای با عنوان « چند بار درز فایل صوتی اتفاقی است؟»، نوشت: «روزگاری، هرکـس در مخمصه گفتاری، گرفتار می‌آمد در اولیـن واکنش می‌گفت «تقطیع شـده»! برخی هـم در مواجهه با تصاویری که لابد خوشایند نبوده، سینه سپر می‌کردند که: «فتوشاپ است»! اما «درز فایل صوتی» از آن دست مقوله‌هایی است که باید روی آن چند تبصره و ماده نوشت: اول: کافی است در اینترنت دنبال «درز فایل صوتی» بگردید، یک خروار آدرس پیش روی شـما رژه خواهد رفت؛ «درز فایل صوتی» فلانی، دیگری، برخی و بعضی. دوم: اصوال «درز فایـل صوتی» یک اتفاق است که ریشه در «بداخلاقی»، «عدم تعهد»، «سوءاستفاده» و... مواردی از این دست دارد.

سوم: این که عده‌ای در حال حرف زدن به این زاویه حساس یعنی «درز فایل صوتی» توجه نمی‌کنند هم موضوع این نوشتار نیست. چهارم: روزگاری در همین آفتاب یزد نوشتیم: «به گونـه‌ای حرف بزنید یا رفتار کنید که نه تقطیع شود و نه فتوشاپ‌کارها بتوانند از آن سوژه بسـازند و علیه شما استفاده یا خدای ناکرده، سوءاستفاده کنند.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها