وطن امروز: آغاز انتقام/ شوک پیش از حمله چه بود؟

کد خبر: 1285307

وطن امروز نوشت: ایران می‌تواند همزمان با حمله به نقاط حیاتی رژیم صهیونیستی با موشک‌ها‌ یا پهپادهایش، موجودیت اقتصادی یا حتی نظامی این رژیم در روی آب‌ها یا هر نقطه دیگری را تهدید کند.

وطن امروز: آغاز انتقام/ شوک پیش از حمله چه بود؟

گروه سیاست سایت فردا - روز گذشته نیروی دریایی سپاه یک کشتی کانتینربر با پرچم پرتغال را در آب‌های تنگه هرمز توقیف کرد. همزمان با تصاویر هلی‌برن تکاوران سپاه از بالگرد میل 17 روی عرشه کشتی «MCS Aries» خبرهای تکمیلی مشخص کرد مالک این کشتی «ایال عوفر» میلیاردر اسرائیلی است. 

روزنامه وطن امروز در این زمینه نوشته: در حالی که همه نگاه‌شان رو به بالا بود تا رد موشک‌های کروز یا پهپادهای ایرانی را در پهنه آسمان به نظاره بنشینند، ناگهان خبر رسید تکاوران نیروی دریایی سپاه یک کشتی کانتینربر با پرچم پرتغال را در آب‌های تنگه هرمز توقیف کرده‌اند.  

این خبر پیش از عمل متقابل ایران در برابر جنایت رژیم صهیونیستی، مثل شوکی بود که معادلات خودساخته در اذهان رژیم صهیونیست و حامیان غربی‌اش را برهم زد. 

توقیف کشتی «MCS Aries» در تنگه هرمز، حرکت هوشمندانه‌ای از طرف نیروی دریایی سپاه بود که می‌تواند حامل پیام‌های معنادار برای طرف مقابل باشد؛ نخست اینکه لزوم تنبیه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی که مورد تایید مقام معظم رهبری نیز هست، هرگز به معنی محدود ماندن کشورمان در نوع پاسخ به صهیونیست‌ها نیست! ایران می‌تواند همزمان با حمله به نقاط حیاتی رژیم صهیونیستی با موشک‌ها‌ یا پهپادهایش، موجودیت اقتصادی یا حتی نظامی این رژیم در روی آب‌ها یا هر نقطه دیگری را تهدید کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها