«فردا» گزارش می‌دهد:

اجماع در خوشنودی؛ چرا همه از حمله ایران به اسرائیل احساس رضایت دارند؟

کد خبر: 1285767

مردم ایران، مردم منطقه و ناظران بین‌المللی و رسانه‌های داخلی و خارجی همه بر یک امر اتفاق نظر دارند؛ آنکه ایران با حمله به رژیم صهیونیستی اقتدار پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

اجماع در خوشنودی؛ چرا همه از حمله ایران به اسرائیل احساس رضایت دارند؟

گروه سیاست سایت فردا: بعد از حمله ایران به اراضی اشغالی معادلات منطقه‌ای در حوزه سیاسی و نظامی دستخش تحولاتی قرار گرفته است؛ از جمله اینکه اقتدار پوشالی رژیم صهیونیستی در هم شکست و دنیا متوجه شد کارآمدی بدون خطای گنبد آهنین ادعایی بیش نبوده است. واکنش‌ها به حمله ایران چه در داخل و چه در منطقه بسیار حایز اهمیت است؛ قریب به اتفاق کارشناسان حمله اخیر را نقطه عطفی در تاریخ می‌دانند؛ نقطه‌ای که بعد از آن هیچ ظلمی بی‌پاسخ نمی‌ماند. جمهوری اسلامی ایران که دهه‌هاست دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس را به عنوان یک هدف راهبردی برای خود در نظر گرفته حالا آغازگر فصل تازه‌ای از مبارزه علیه رژیم صهیونیستی است؛ فصلی که می‌تواند انتهایش نابودی این رژیم غاصبِ کودک‌کش باشد.

بعد از حمله جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی بسیاری از مردم در شهرهای مختلف تا نیمه‌های شب به شادمانی پرداختند و عموم مردم با هر گرایش سیاسی اولا نسبت به تضعیف و تحقیر رژیم‌ صهیونیستی ابراز خوشحالی کردند و ثانیا نسبت به افزایش اقتدار ایران در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی احساس رضایت دارند. با بررسی رسانه‌های داخلی هم می‌شود متوجه شد همه طیف‌هایی سیاسی فارغ از اختلاف نظرهای داخلی حمله به اسرائیل را یک دستاورد بزرگ می‌دانند. در فضای مجازی هم همین رویکرد مشاهده می‌شود.

با بررسی رسانه‌های عربی هم می‌شود متوجه شد که مسلمانان منطقه نیز از فروریختن اقتدار پوشالی صهیونیست‌ها به شدت خوشنودند. شنیده‌های حاکی از آن است که مردمان کشورهای اسلامی نیز موضعی به شدت مثبت نسبت به اقدام مقتدرانه ایران در قبال حمله اخیر ایران دارند.

نکته مهم دیگر اذعان رسانه‌های غربی به حیرت‌انگیز بودن حمله ایران به اسرائیل است؛ چنانکه از این حمله بزرگ‌ترین حمله پهپادی تاریخ ذکر می‌کنند و می‌گویند که هیچ کشوری انتظار چنین قدرتی را از سوی ایران نداشته است.

در پایان افزایش قدرت بازدارندگی ایران نسبت به رژیم صهیونیستی باعث شده است که ناظران بین‌المللی، کارشناسان حوزه نظامی و تحلیلگران سیاسی و البته مردم ایران و اقصی نقاط دنیا حمله اخیر را یک دستاورد بزرگ برای ایران در نظر بگیرند؛ دستاوردی که آثار مثبتش از حمله تقویت محور مقاومت و تضعیف رژیم صهیونیستی به تدریج بیش از پیش بر همگان روشن خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها