«فردا» گزارش می‌دهد؛

پاس گل آذر منصوری به ضد انقلاب

کد خبر: 1285993

در شرایطی که همه ایرانی ها از همه اقشار و اصناف و گروها و سیاسیون حتی با گرایش های مختلف نسبت به حمله ایران به رژیم صهیونیستی که در واکنش به اقدام خبیثانه حمله به ساختمان کنسولی انجام شد به صورت یکصدا از نیروهای مسلح دفاع و حمایت کردند اندک افرادی در سطح سیاسی در اقدامی مشکوک به شکل دیگری عمل می کنند.

پاس گل آذر منصوری به ضد انقلاب

سرویس سیاسی فردا: در شرایطی که همه ایرانی ها از همه اقشار و اصناف و گروها و سیاسیون حتی با گرایش های مختلف نسبت به حمله ایران به رژیم صهیونیستی که در واکنش به اقدام خبیثانه حمله به ساختمان کنسولی انجام شد به صورت یکصدا از نیروهای مسلح دفاع و حمایت کردند اندک افرادی در سطح سیاسی در اقدامی مشکوک به شکل دیگری عمل می کنند.

در نمونه ای از این ماجرا آذر منصوری در اقدامی عجیب تلاش کرده تا پاس گلی به ضد انقلاب و محور عبری - غربی بدهد.

داستان از این قرار است که بعد از موضع درست سید محمد خاتمی در تایید واکنش ایران به صهیونیست ها و محکوم کردن اسراییل در حمله به ساختمان کنسولی ایران در دمشق این سخنرانی به مذاق آذر منصوری خوش نیامد.

ارگان رسانه ای اتحاد ملت که از بازخورد سخنان خاتمی نگران شده بود در اقدامی عجیب و البته مشکوک به بازنشر خبر گفت و گوی آذر منصوری با مهدی کروبی پرداخت . گفت و گویی که قبل از عید فطر انجام شده بود . انتشار متن این مکالمه آن هم یکساعت بعد از انتشار سخنان خاتمی و بازتاب آن در رسانه ها کاملا مشهود است که در جهت پوشش سخنان خاتمی و دیده نشدن آن صورت گرفته است. به نظر می رسد دستگاه های مربوطه می بایست به این موضع توجه و مداقه داشته باشد تا سرنخ این ماجرای مشکوک مشخص شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها