کوثری: عملیات «وعدهٔ صادق» ثابت کرد که ما استقلال عمل داریم

کد خبر: 1286040

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: عملیات تنبیهی وعدۀ صادق ثابت کرد که ما استقلال عمل داریم و برای اقداماتمان از کسی اجازه نمی‌گیریم.

کوثری: عملیات «وعدهٔ صادق» ثابت کرد که ما استقلال عمل داریم

محمد اسماعیل کوثری، عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، ضمن تقدیر از نیروهای مسلح برای عملیات تنبیهی «وعدۀ صادق»، در بیان دستاوردها و نتایج این عملیات گفت: دستاوردهای این عملیات را می‌توان در وهله اول در این دید که به جهان ثابت کرد، ما از یک توانایی بالایی برخورداریم.وی ادامه داد: این عملیات، در وهلهٔ دوم ثابت کرد که ما استقلال عمل داریم و برای اقداماتمان از کسی اجازه نمی‌گیریم. این در حالی است که بسیاری از کشورها، چنین وضعیتی ندارند؛ اگر از کشوری سلاح و تجهیزات استراتژیک خریداری کنند، برایشان شروطی گذاشته می‌شود که در صورت اجرا کردن آن‌ها می‌توانند آن تسلیحات را خریداری و یا استفاده نمایند. اما ما اجازه نمی‌دهیم که کسی برایمان شرط مشخص کند.

این عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف، در ادامۀ بیان دستاوردها ضمن اشاره به این نکته که وجود هماهنگی در بخش‌های مختلف در این عملیات، موجب شگفتی سیاستمداران و نظامیان عالی دنیا شده است، بیان داشت: عملیات تنبیهی وعدۀ صادق، همچنین سبب شد کشورهایی که در منطقه، همراه و پشتیبان رژیم صهیونیستی هستند و از آمریکا دستور می‌گیرند، بفهمند اگر کوچک‌ترین خطایی از آن‌ها سر بزند، دستشان در کوتاه‌ترین زمان قطع خواهد شد؛ زیرا ما این توانمندی را در عمل نشان داده‌ایم. این درحالی است که رژیم صهیونیستی و حامیانش تصور نمی‌کردند که ایران از چنین توانمندی و قدرتی برخوردار باشد.کوثری تصریح کرد: این عملیات، ثابت کرد که اگر ما امروز می‌گوییم کوچکترین تعدی به خاک ما شود، با ده برابر بزرگتر از عملیات وعده صادق به آن پاسخ خواهیم داد، به وعده‌مان عمل خواهیم کرد. دشمنان نیز این موضوع را به خوبی دریافته‌اند.

همچنین، نمایندۀ تهران در مجلس شورای اسلامی در بیان دستاورد دیگر این عملیات، با اشاره به اینکه «وعدۀ صادق»، موجب خوشحالی مردم غزه و فلسطین شد، بسیان داشت: در کنار دیگر دستاوردها، در سطح کلان‌تر می‌توان گفت که این عملیات موجب خوشحالی آزادی‌خواهان جهان شد که یک کشور، که این چنین سال‌های سال تحت سلطه آمریکا بوده، اکنون با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی روی پای خودش ایستاده و حامی آزادی‌خواهان و محرومان جهان شده است.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها