ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با «فردا»:

نیاز امروز؛ تداوم وحدت جریانات سیاسی

کد خبر: 1286274

نماینده مجلس گفت: اگر در کلیات موضوعاتی همچون اشتغال، تورم، نوسانات اقتصادی به وحدت رویه برسیم قطعا بر تسهیل زندگی مردم تأثیر مثبت دارد.

نیاز امروز؛ تداوم وحدت جریانات سیاسی

گروه سیاست سایت فردا: بعد از حمله ایران به اسرائیل مجموعه های مختلف سیاسی با وجود اختلاف سلیقه کنار هم قرار گرفتند و موضع واحدی را نسبت به رژیم صهیونیستی اعلام کردند. در اوضاع و احوالی که تلاطم های اقتصادی زندگی روزمره مردم را دستخوش چالش های گوناگون کرده است، انتظار می رود این همدلی و همراهی برای رسیدگی به سایر موضوعات ملی نیز دنبال شود.

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره اهمیت حفظ همدلی ملی و درنظر گرفتن منافع ملی توسط جریانات سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی با جسارت تمام و بدون رعایت معاهدات بین المللی خاک کشور ما را هدف قرار داد و لازم بود که جواب قاطعی دریافت کند. حالا در چنین فضایی ما باید ید واحده باشیم.

وی افزود: در روزهای گذشته مشاهده کردیم سلایق مختلف سیاسی محکم از موضع نظام در قبال رژیم صهیونیستی استقبال و دفاع کردند. از این به بعد نیز با توجه به اهمیت امنیت ملی و پاسداری از تمامیت ارضی کشور نیاز است این رویکرد ادامه پیدا کند چون شاید به لحاظ سیاسی اختلاف سلایق در جامعه دیده شود اما هیچ کس در دفاع از خاک کشور تردیدی ندارد.

این نماینده مجلس اظهار کرد: شاید برخی اختلاف سلایق بین احزاب و گروه های سیاسی درباره نحوه اداره کشور باشد اما همه مجموعه ها در دفاع از کشور مقابل دشمن خارجی اتفاق نظر دارند. اهمیت با هم بودن مقابل دشمنی همچون رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست. این رژیم جنایتکار 35 هزار نفر را در غزه به خاک و خون کشیده است و در خونریزی بیشتر هیچ حد و مرزی نمی شناسد بنابراین باید هوشیاری ما بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه وقتی نیروهای مسلح حمایت ملی را پشت خود می بینند در مقابل تهدیدات خارجی احتمالی با انگیزه و توان بیشتر می ایستند تا پاسخی قاطع به ماجراجویی های دشمن می دهند، درباره اهمیت تسری روحیه همدلی ملی برای حل مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی ادامه داد: برای جبران عقب افتادگی ها در حوزه های مختلف، وقتی همدلی ملی باشد قطعا نتیجه می گیریم. 

اسماعیلی با بیان اینکه نباید به اختلافات سیاسی داخلی دامن زد، گفت: البته اختلاف سلیقه داشتن راجع به جزئیات طبیعی است، اختلاف سلیقه ها را نباید به پای دشمنی ها گذاشت اما اگر در کلیات موضوعاتی همچون اشتغال، تورم، نوسانات اقتصادی به وحدت رویه برسیم قطعا بر تسهیل زندگی مردم تأثیر مثبت دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها