پیام عملیات وعده صادق از زبان کوثری

کد خبر: 1286300

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای گفت: عملیات وعده صادق توانمندی جمهوری اسلامی ایران را در یک جنگ ترکیبی نشان داد.‌

پیام عملیات وعده صادق از زبان کوثری

محمد اسماعیل کوثری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  پیرامون  عملیات «وعده صادق» و تنبیه رژیم صهیونیستی گفت:  دفاع مشروعی که انجام شد  در جهت  تنبیه  رژیم صهیونیستی به خاطر  حمله جنایت‌کارانه این رژیم به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه  بود که در این جنایت هفت نفر از  پاسداران عزیزمان به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: با صراحت اعلام کردیم بر اساس ماده 51 منشور ملل متحد دفاع مشروع حق ماست. باید بگوییم عملیات وحده صادق یک کار بسیار حساب‌شده و طراحی بسیار دقیقی بود. چندین هدف مشخص‌شده نظامی رژیم اشغالگر قدس را مورد هدف قراردادیم و باید بگوییم به اهدافمان رسیدیم.

کوثری تأکید کرد: پیام عملیات وعده صادق این بود که وقتی می‌گوییم از مردم فلسطین دفاع می‌کنیم در عمل باصلابت و اقتدار عمل می‌کنیم. برای کشورهای جبهه مقاومت احساس اطمینان و غرور آفرید.  از طرف دیگر دشمنان متوجه شدند حرفی که زده می‌شود را عیناً عملی می‌کنیم.

عملیات وعده صادق توانمندی جمهوری اسلامی ایران را در یک جنگ ترکیبی نشان داد.

کوثری تصریح کرد: از بعد نظامی چیزی برای رژیم صهیونیستی نمانده است. گنبد آهنین و تمام سیستم‌های پیشرفته‌شان کاری از پیش نبردند. کشورهای عربی منطقه و کشورهای اروپایی و آمریکا رژیم صهیونیستی را باقدرت یاری کردند.

وی گفت: موشک‌ها و پهپادهای جمهوری اسلامی ایران از چندلایه امنیتی رژیم صهیونیستی و حامیانش به‌راحتی عبور کردند. عملیات وعده صادق بسیار اثرگذار بوده است و اهداف مهمی را مورد اصابت قرار داده است.

کوثری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: نتانیاهو  به خاطر جنایت‌ها و شرارت‌هایی که مرتکب شده چه در داخل رژیم صهیونیستی چه در خارج مورد نفرت ملت‌هاست. اگر جنگ خاتمه پیدا کند و آتش‌بس دائمی را بپذیرد باید خودش را به دادگاه معرفی کند. حتما حکم سنگینی علیه او صادر می‌شود. لذا چون در حال غرق شدن است به دنبال جنگ‌افروزی است.‌

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها