جام‌جم مطرح کرد: بیداری دانشجویی؛ رسوایی آمریکایی

کد خبر: 1287926

جام جم نوشت: غرب نه‌فقط از جنبش‌های دانشجویی اصیل حمایت نمی‌کند، بلکه آنها را درمغایرت مطلق با اهداف و مطامع خود قلمداد کرده و دست به سرکوب آنها می‌زند.

جام‌جم مطرح کرد: بیداری دانشجویی؛ رسوایی آمریکایی

گروه سیاست سایت فردا - خیزش ضدصهیونیستی گسترده دانشجویان آمریکایی از کالیفرنیا تا تگزاس منجر به بهت زدگی و وحشت کاخ سفید، کنگره، سازمان سیا، پنتاگون و دیگر جریان‌های پنهان و آشکار قدرت در آمریکا شده است. 

روزنامه جام جم در این باره نوشته: تصاویر لشکرکشی گارد مسلح ایالتی تگزاس به محوطه دانشگاه تگزاس آستین و برخورد با دانشجویان معترض به نسل‌کشی اسرائیل، موجی از واکنش‌ها رابه دنبال داشته است.نظام آمریکاکه سال‌ها مدعی استقلال علمی وحمایت از آزادی بیان در دانشگاه‌ها بوده و هرگونه رفتار پلیسی را درمحیط‌های علمی دیگر کشورها به‌سرعت محکوم می‌کرده، حالا از گارد مسلح خود برای برخورد خشن با تحصن دانشجویان استفاده کرده است. 

رسانه‌های غربی اقدامات غیرانسانی پلیس آمریکا را به مثابه یک واکنش طبیعی در برابر خیزش دانشجویی اخیر جلوه داده و استفاده از محرک‌های شیمیایی، ضرب و شتم شدید دانشجویان، کشیدن بسیاری از دانشجویان روی زمین و دستگیری توام با بدترین برخوردهای ممکن با آنها را مصداق عینی ایجاد نظم و آرامش تلقی کرده‌اند! 

غرب نه‌فقط از جنبش‌های دانشجویی اصیل حمایت نمی‌کند، بلکه آنها را درمغایرت مطلق با اهداف و مطامع خود قلمداد کرده و دست به سرکوب آنها می‌زند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها