ولایتی: رژیم صهیونیستی رفتنی است

کد خبر: 1290743

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در دیدار سیاستمدار فلسطینی و متفکر جهان عرب ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی تصریح کرد: موج بیداری در وجدان‌های آگاه و بیدار در مقابله با این غده سرطانی بیدار شد.

 ولایتی: رژیم صهیونیستی رفتنی است

منیر شفیق ادیب، سیاستمدار فلسطینی و متفکر جهان عرب با علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل دیدار و گفتگو کرد و در مورد تحولات منطقه و جنگ غزه به بحث و گفتکو پرداختند.

ولایتی در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به منیر شفیق از تلاش‌های بیش از سه ربع قرن وی در دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و مبارزه علیه رژیم صهیونستی تقدیر و تشکر کرد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در این دیدار پیروزی‌های اخیر مقاومت و مردم غزه را تبریک گفت و تاکید کرد: مردم غزه و فلسطین به جهان ثابت کردند که با ایستادگی و مقاومت می‌توان بر ظلم پیروز شد و ما امروز نتیجه این صبر و شجاعت مردم غزه را می‌بینینم.

ولایتی خاطر نشان کرد: امروز جهان شاهد جنایات و ظلم رژیم صهیونستی نسبت به مردم بی دفاع غزه بود و موج بیداری در وجدان‌های آگاه و بیدار در مقابله با این غده سرطانی بیدار شد و از نشانه‌های آن افول تدریجی رژیم و  تظاهرات دانشجویان آمریکایی و اروپایی و سایر دانشجویان و آزادی خواهان در سراسر جهان  بر علیه اقدامات و جنایات رژیم سفاک صهیونیستی می‌باشد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی رفتنی است و ملت شجاع فلسطین پیروز خواهد شد.

منیر شفیق نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با ولایتی از حمایت‌های بی‌دریغ جمهوری اسلامی ایران  از آرمان‌های فلسطین تشکر کرد.

منیر شفیق گفت: ما امروز شاهد شکل گیری یک نظام جدید در دنیا هستیم و باید نقش خود را در این نظم جدید پر رنگ تر ایفا کنیم. ایران در این نظم جدید نقش مهمی خواهد داشت.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران همیشه در دفاع از فلسطین پیش قدم بوده است و امام خمینی (ره) اولین شخصیتی بود که دفاع از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونستی در جهان اسلام را به صورت جدی پایه گذاری کرد و بعد از ایشان نیز حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای راه ایشان را در حمایت از آرمان‌های فلسطین و قدس شریف و مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه دادند.

منیر شفیق افزود: اکنون وارد مرحله جدیدی شده‌ایم که از یک سو عملیات بزرگ طوفان الاقصی و از سوی دیگر  وعده صادق نقشه‌های ظالمانه رژیم صهیونستی و حامیان غربی آنها را بر هم زد، جهان اسلام با فداکاری فلسطینیان و حمایت کشورهای بزرگ و تعیین کننده منطقه و موثر در جهان به رهبری جمهوری اسلامی ایران و تدابیر افتخار آمیز مقام معظم رهبری موازنه جدیدی را شکل داده که هیمنه کشورهای پس مانده از استعمار را شکسته است و قطعا پیروزی نهایی با فلسطینیان با همراهی شجاعانه و تاریخی جبهه مقاومت خواهد بود.

این سیاستمدار فلسطینی همچنین گفت: جهان دیگر جهانی نیست که آمریکا و فرانسه در آن حکومت کنند، امروز جهان هم تغییر کرده است. آمریکا قدرت و هیمنه خودش را از دست داده و به شدت تضعیف شده است.

وی افزود: این جنگ اثبات کرد فلسطینیان قوی هستند. ملت فلسطین همه آماده جانفشانی هستند و یک جبهه و یک محور بزرگ و قوی به وجود آمده است و ایران در آن نقش اساسی دارد.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها