سردار سلامی: بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ به نام شهید زاهدی رقم خورد

کد خبر: 1291512

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ به نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی و در انتقام خون او و همراهانش رقم خورد.

سردار سلامی: بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ به نام شهید زاهدی رقم خورد

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده سردار مجاهد سرلشکر پاسدار شهید حاج محمدرضا زاهدی گفت: شهید زاهدی اسوه و الگوی یک انسان آسمانی بود و واقعاً از انسان‌های زمینی فراتر بود که نزدیک به خدا سیر می‌کرد و همه زندگی‌اش برای رضای الهی بود که بعد از ۴۵ سال مجاهدت، مستقیماً به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسید. وی افزود: شهید زاهدی به لحاظ معنوی در زیباترین شکل به شهادت رسید؛ یعنی با یک دشمن سرسخت که شدیدترین قوم نسبت به مؤمنان است و با غیظ صهیونیست‌ها به شهادت رسید. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید زاهدی طوری بود که بعد از شهادتش هم جنگید، عنوان کرد: بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ به نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی و در انتقام خون او و همراهانش رقم خورد. سلامی ادامه داد: به‌خاطر او ما با تمام شوق و شعفمان این عملیات را انجام دادیم و برای همه ما افتخار شد. وی تصریح کرد: هرگز قرآن و ذکر تسبیح شهید زاهدی ترک نمی‌شد و دائم‌الذکر بود و دائم با قرآن مأنوس بود؛ در واقع شوق شهادت در او فوران می‌کرد و هرگز از هیچ‌چیز نمی‌ترسید و بسیار باروحیه بود. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید زاهدی یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ اسلام است، خاطرنشان کرد: زیرا ۴۵ سال در این سنگر زندگی و با خطر دست‌وپنجه نرم کرد و جانباز بود. سلامی تأکید کرد: شهید زاهدی همیشه در سختی و خطر زندگی کرد و نشاط جهاد و عشق شهادت‌طلبی در وجود او جلوه داشت و حس می‌شد، هیچ‌چیزی هم به‌غیراز این نوع شهادت نمی‌توانست پاداش مجاهدت‌های سردار زاهدی را بدهد.

وی در پایان تأکید بر اینکه شهید زاهدی و امثال این شهید والامقام اکنون افتخار جهان اسلام هستند، اظهار کرد: شهید زاهدی شخصیتی داشت که از شهرت گریزان و تواضع فوق‌العاده‌ای در وجود او بود و خدا این‌قدر به این اوج داد که مردم در تشییع پیکرش سنگ تمام گذاشتند و جمعیتی آمد که انتها نداشتند؛ در واقع هیچ عزتی از این بالاتر نیست./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها