صبح نو عنوان کرد: سیاست انتخاباتی مبهم جبهه اصلاحات

کد خبر: 1293532

برخی از منابع از تمایل اصلاح‌طلبان برای کاندیداتوری یک زن در انتخابات پیش رو خبر می‌دهند.

صبح نو عنوان کرد: سیاست انتخاباتی مبهم جبهه اصلاحات

گروه سیاست سایت فردا - از اردوگاه اصلاحات همچون انتخابات سه ماه پیش چندصدایی شنیده می‌شود. برخی از احزاب میانه‌رو اصلاح‌طلب همچون کارگزاران سازندگی، ندای ایرانیان، اعتدال و توسعه، مردم‌سالاری، اراده ملت و اعتماد ملی نشست‌های دفتر و کمیته سیاسی خود را نیز با موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار کردند؛ اما برخی از احزاب تندرو همچون اتحاد ملت، مجمع ایثارگران، سازمان عدالت و آزادی و... که بر رأس جبهه اصلاحات ایران نیز حاکم هستند همچنان سیاست مشروط در انتخابات را دنبال می‌کنند. 

روزنامه صبح نو با طرح این دیدگاه نوشته: تا لحظه نگارش این گزارش، اسحاق جهانگیری رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و معاون اول دولت حسن روحانی و محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان و معاون اول دولت اصلاحات دو گزینه محتملی هستند که هر دوی آنان یک‌بار تجربه رقابت‌های ریاست‌جمهوری را دارند. عارف سال 92 و جهانگیری در سال 96 و هر  دو در قالب پوششی! 

برخی از منابع از تمایل اصلاح‌طلبان برای کاندیداتوری یک زن در انتخابات پیش رو خبر می‌دهند. با روی کار آمدن آذر منصوری در قامت رئیس جبهه اصلاحات ایران پس از ناآرامی‌های سال 1401، به نظر می‌رسد جریان تندرو و حاکم بر جبهه اصلاحات به دنبال بهره‌برداری وارونه سیاسی به نفع خود است تا با این کار بتواند به خیال خود بار دیگر در پایگاه اجتماعی از دست رفته‌اش ایجاد مقبولیت کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها