تاتلیس به مقصد آلمان پرواز کرد!

کد خبر: 143515

تاتلیس که درآستانه ۶۰ سالگی قرار دارد با تلاش پزشکان توانست بهبودی نسبی خود را کسب کند، اما برای ادامه معالجات به آلمان سفر کرد. در این سفر ...

تاتلیس به مقصد آلمان پرواز کرد!

ابراهیم تاتلیس -خواننده کرد تبار- ترکیه برای ادامه معالجات به آلمان سفر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل «فردا» به نقل از روزنامه حریت چاپ ترکیه، این خواننده سر‌شناس ترک که از سوء قصد جان سالم بدر برده بود به آلمان رهسپار شد.
ابراهیم تاتلیس در بیمارستان نیز در آستانه ترور مجدد بود ، ولی با پیگیری‌های پلیس ترکیه نقشه ترور کنندگان نقش بر آب شد. او که درآستانه ۶۰ سالگی قرار دارد با تلاش پزشکان توانست بهبودی نسبی خود را کسب کند.
بعد از بدست آوردن سلامتی نسبی، رجب طیب اردوغان- نخست وزیر ترکیه- به ملاقات او در بیمارستان رفت و خواستار رسیدگی بیشتر پزشکان برای درمان تاتلیس شد. در‌‌ همان ملاقات اردوغان به طور ضمنی موافقت خود با پیوستن تاتلیس به حزب «توسعه و عدالت» ترکیه را پذیرفت.
سپس خبرنگاران به ملاقات او آمدند و تاتلیس ضمن تشکر از آن‌ها از مردم ترکیه خواست تا برای سلامت او دعا کنند .
بنا به گزارش روزنامه حریت، تاتلیس از بیمارستان «آجی بادم» تحت تدابیر امنیتی به فرودگاه آتاتورک منتقل شد و در فرودگاه تاتلیس سوار بر هواپیمای وزارت بهداشت ترکیه شد و عازم ترکیه شد.
به هنگام رهسپاری او، تدابیر امنیتی شدیدی برقرار شده بود و از حضور هرگونه خبر نگار و عکاس جلوگیری می‌شد. زمان سوار شدن بر هواپیما، ایدو- فرزند کوچک‌تر تاتلیس- بر سر پدر بوسه زد و دیگر فرزند او احمد همراه با او به آلمان مسافرت کرد. همچنین گفته می‌شود تاتلیس در این کلینیک با نام مستعار ثبت نام شده است تا از دست مزاحمت‌های «پاپاراتزی‌ها» در امان باشد.
بر اساس اخبار منتشر شده تاتلیس به کلینیک «مورنو تراما» در آلمان منتقل شده است. بنا بر برنامه اعلام شده تاتلیس قرار است تمرینات فشرده‌ای را در طول یک ماه داشته باشد تا به شرایط مناسب دست یابد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها