نماینده مجلس هیچ کاری هم نکند باید ۱۰ میلیون تومان بگیرد

کد خبر: 761767

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نماینده مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون خدمات مدیریت کشوری در تراز مدیران عالی کشور است و بر اساس این تراز اگر هیچ کاری هم نکند حقوقش بر اساس قانون، بیش از ۱۰ میلیون تومان است.

نماینده مجلس هیچ کاری هم نکند باید ۱۰ میلیون تومان بگیرد
خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نماینده مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون خدمات مدیریت کشوری در تراز مدیران عالی کشور است و بر اساس این تراز اگر هیچ کاری هم نکند حقوقش بر اساس قانون، بیش از ۱۰ میلیون تومان است.
غلامرضا تاجگردون افزود: اما حقوق نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حدود ۶ سال گذشته از ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بیشتر نشد.
وی ادامه داد: هر نماینده مجلس دو کارت دارد که یک کارت مربوط به خودش است و کارت دیگر شامل هزینه‌هایی مانند دفاتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که مثلاً برای یک دفتر شهرستان حدود ۶ میلیون تومان هزینه در نظر گرفته می‌شود.
تاجگردون گفت: همچنین حدود ۶۰۰ هزار تومان هزینه تلفن همراه نماینده پرداخت می‌شود در صورتی که نمایندگان شاید بیش از این مبلغ مکالمه کاری دارند.
وی با بیان اینکه دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای حقوق نیرو‌های همراه نمایندگان پرداخت می‌شود، ادامه داد: هزینه سه بلیط هواپیما برای هر ماه اگر یک نماینده سفر کاری داشته باشد پرداخت می‌شود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس همچنین در حدود ۲۵۰ میلیون تومان برای نماینده مجلس شورای اسلامی که از شهرستان به تهران می‌آید منزل مسکونی رهن می‌کند و در پایان دوره از او می‌گیرد.
تاجگردون اضافه کرد: نماینده مجلس اضافه کار و مأموریت ندارد.
وی با تکذیب افزایش ۷۰ درصدی حقوق نمایندگان گفت: این موضوع حقیقت ندارد و حقوق نمایندگان افزایشی نداشته است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها