تابش: رفتاری که با سرمایه‌گذاران داریم دور از انصاف است

کد خبر: 849789

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مردم را به سرمایه‌گذاری تشویق کرده، ولی رفتاری که با سرمایه‌گذاران داریم دور از انصاف است.

تابش: رفتاری که با سرمایه‌گذاران داریم دور از انصاف است

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا تابش دقایقی قبل در آیین افتتاحیه تصفیه خانه فاضلاب اردکان اظهار داشت: اگر می‌بینیم نتوانستیم با وجود اقدامات گسترده‌ای که صورت گرفته رضایت مردم را کسب کنیم به این دلیل است که بر اساس عقل حرکت نکردیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شجاعت اینکه بگوییم نمی‌دانم سبب می‌شود که ما از نظر کارشناسان استفاده کنیم و با بهره‌گیری از مشاوره آن‌ها زمینه جلوگیری از خطا‌ها را فراهم کنیم.

تابش با تاکید بر اینکه پروژه فاضلاب اردکان اولین پروژه بیع متقابل وزارت نیرو است بیان کرد: پروژه ما دولتی بود و از ۸۳ تا ۹۲ به مدت ۹ سال این پروژه با ۱۲ میلیارد اعتبار ۱۵ درصد پیشرفت داشت.

وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه این پروژه در سال ۹۲ به بخش خصوصی واگذار شد، به مدت چهار سال و با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان که توسط بخش خصوصی فراهم شد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اردکان بدترین وضعیت آب را از لحاظ کیفیت و کمیت دارد بیان کرد: هشت حلقه چاه قرار شده که حفر شود و این چاه‌ها نیاز به اعتبار دارد و لازم است که وزارت نیرو نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد.

تابش تصریح کرد: هر پولی که در استان وارد شد با هماهنگی استانداران وقت و فعلی بخشی از آن را به بحث آب اختصاص دادیم چرا که ما بدترین وضعیت آب در کشورو استان یزد را داریم.

وی تصریح کرد: در بحث برق هم الحمدالله در شهرستان اردکان ما لحاظ سرمایه‌گذاری‌های بسیار وسیعی که صورت گرفته، به شاخص‌های خوبی دست پیدا کردیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلایم خاطرنشان کرد: شاخص برق در کشور در حوزه صنعت ۳۳ درصد، در استان ۷۲ درصد و در اردکان این شاخص ۸۵ درصد است بیان کرد: دولت ما باید کارش را مبتنی بر عقل و علم و آموزه‌های دینی و شرعی بگذارد تا بتواند کشور را از بن بست خارج کند.

تابش گفت: دولت مردم را به سرمایه‌گذاری تشویق کرده، ولی رفتاری که با سرمایه‌گذاران داریم دور از انصاف است از جمله اینکه سرمایه‌گذار خودش اقدام به تولید برق می‌کند، ولی اگر در پرداخت قبض خود تاخیر کند با آن برخورد می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها