افتخاری: اصلاح‌طلبان به عبور از روحانی هم می‌اندیشند

کد خبر: 857822

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصلاح طلبان پس از بهره‌گیری از رئیس جمهور اکنون پروسه عبور از روحانی را دنبال می‌کنند.

افتخاری: اصلاح‌طلبان به عبور از روحانی هم می‌اندیشند

باشگاه خبرنگاران: لاله افتخاری عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به انتقاد برخی شخصیت‌های اصلاح‌طلب مبنی بر ضعف عملکرد نوبخت در عرصه مدیریتی و تاکید بر حذف وی از دولت، اظهار کرد: اصلاح طلبان علاوه بر نوبخت به حذف و عبور از روحانی هم می‌اندیشند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: اصلاح طلبان پس از بهره‌گیری از رئیس جمهور اکنون پروسه عبور از روحانی را دنبال می‌کنند، همچنین تبعات ناکارآمدی‌های دولت را نمی‌پذیرند در حالی که بسیاری از وزرا کابینه اصلاح طلب هستند.

افتخاری گفت: اصلاح طلبان در تلاشند تا روحانی، نوبخت و واعظی را عامل مشکلات معرفی کرده و خود را از پاسخگویی به مردم تبرئه کنند، در حالی که بیشترین بهره را از دولت کسب کرده اند.

وی افزود: اصلاح طلبان پای عهد و پیمان خود با روحانی نیستند، آن‌ها اگر منفعتی از روحانی کسب می‌کنند پاسخگوی مشکلات و معضلات باشند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره عملکرد روحانی اظهار کرد: روحانی با شعار اعتدال روی کار آمد، اما معتقدم اعتدال در عملکرد او ذبح شد، زیرا یکی از مصادیق اعتدال توجه به تخصص، تعهد، کارآمدی و برنامه‌های گره‌گشا وزرای پیشن است، که روحانی اهمیتی به این موضوع نداد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها