گرامی مقدم: قطعا از روحانی طلبکار هستیم

کد خبر: 877960

سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره مطالبات اصلاح‌طلبان از روحانی اظهار کرد: مطالبات اصلاح‌طلبان روشن است، ابتدا باید از روحانی گلایه کنند که چرا به اصلاحات پشت کرد و در چیدمان دولتش اکثرا به اصولگرایان میدان داد، سپس حل مشکلات معیشتی مردم به عنوان دومین مطالبه اصلاح‌طلبان باید مطرح شود.

گرامی مقدم: قطعا از روحانی طلبکار هستیم

باشگاه خبرنگاران: اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره دیدار امروز اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور اظهارکرد: در این جلسه دعوت نشده ام، بنده به عنوان عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و به عنوان عضوکمیته تعامل این تشکل هیچ اطلاعی از اینکه چه کسانی و چگونه انتخاب شدند، ندارم.

گرامی مقدم با انتقاد از ناهماهنگی‌های صورت گرفته در دیدار اصلاح‌طلبان با روحانی اظهار کرد: معتقدم این ناهماهنگی جزء نقاط ضعف این دیدار است، اگر قرار است در شورای عالی سیاستگذاری همه احزاب ایفای نقش کنند، زمانی که افرادی تحت عنوان اصلاح طلب به دنبال یک حرکت سازمان یافته هستند باید مرجع قابل قبولی داشته باشند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ضمن مفید دانستن جلسات جریانات سیاسی با رئیس‎جمهور خاطرنشان کرد: احزاب و گروه‌های سیاسی در این جلسات علاوه بر بیان مطالبات خود می‌توانند انتظارات جامعه را به رئیس جمهور منتقل کنند، اصلاح‌طلبان قطعا از روحانی طلبکار هستند، زیرا تمامی سبد رای رئیس جمهور مربوط به اصلاح‌طلبان است.

وی افزود: اکثر نحله‌های فکری اصلاح‌طلب حامی روحانی بودند و رئیس جمهور توانست پیروز انتخابات شود، متاسفانه روحانی به اصلاح طلبان رودست زد و به مطالبات اصلاح طلبانه مردم توجهی نکرد.

سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره مطالبات اصلاح‌طلبان از روحانی در دیدار امروز اظهار کرد: مطالبات اصلاح‌طلبان روشن است، ابتدا باید از روحانی گلایه کنند که چرا به اصلاحات پشت کرد و در چیدمان دولتش اکثرا به اصولگرایان میدان داد، سپس حل مشکلات معیشتی مردم به عنوان دومین مطالبه اصلاح طلبان باید مطرح شود، مردم انتظار این چالش‌ها و مشکلات را از دولت روحانی نداشتند.

گفتنی است؛ دیروز خبری مبنی بر دیدار اصلاح طلبان با روحانی منتشر شد که حسین کمالی، محمد رضا عارف، ژاله فرامرزی افراد شاخص این دیدار با رئیس‌جمهور هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها