ازمصاحبه آقای نماینده با شبکه ضدانقلاب تا تکذیب اقامت فرزند درایتالیا

کد خبر: 883434

نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در مورد گفت‌و‌گوی خود با یک شبکه تلویزیونی ضد ایرانی گفت: تنها اشکال کار من در این گفتگو این بود که در ابتدا هویت شخص سوال کننده را نپرسیدم.

ازمصاحبه آقای نماینده با شبکه ضدانقلاب تا تکذیب اقامت فرزند درایتالیا

خبرگزاری فارس: پیش از ظهر امروز اردشیر نوریان در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه CFT یکی از بند‌های لایحه FATF است، گفت: پذیرش CFT به معنی پذیرش کامل FATF نیست ما با برخی از بند‌های این کنوانسیون مخالف هستیم و مخالفت خود را اعلام نموده‌ایم.

نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همان‌طور که رئیس بانک مرکزی و وزیر خارجه گفتند هیچ تضمینی وجود ندارد که با پذیرش FATF مشکلات کشور حل شود، اما با نپذیرفتن این معاهده کشور‌های بدخواه ایران بهانه‌ای برای اقدامات جدید علیه کشور به دست می‌آورند.

وی با نسبت دادن FATF به یک بازی شطرنج، خاطرنشان کرد: ما در چند وجه با این معاهده مشکل داریم که برای حل آن اعلامیه تفصیلی داده، در مواردی که معاهده با مصالح ملی ناسازگار باشد می‌توان حق شرطی گذاشت که با روح کلی معاهده مخالف نباشد و مصالح کشور در آن رعایت شده باشد.

نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در مورد گفت‌و‌گوی خود با یک شبکه تلویزیونی ضد ایرانی گفت: تنها اشکال کار من در این گفتگو این بود که در ابتدا هویت شخص سوال کننده را نپرسیدم این گفتگو غیرقانونی نبوده و هیچ‌گونه صحبتی علیه نظام جمهوری اسلامی در آن بیان نشده است.

اقامت پسرم در ایتالیا صحت ندارد

نوریان ادامه داد: در این گفتگو بنده از مردم و اعتراضات به حق آن‌ها دفاع کردم و گفتم اعتراضات در چارچوب قانون باید انجام شود تا صدای مردم به گوش مسوولان برسد همچنان که اعتراضات رانندگان به حق است، اما آن‌ها نباید اعتراض خود را با نبردن بار مطرح کنند.

نوریان با بیان اینکه پسرش در دانشگاه‌های تهران تحصیل کرده است و در حال حاضر نیروی حق‌الزحمه در تهران می‌باشد، گفت: اقامت پسرم در ایتالیا و سفر من به اسپانیا شایعه می‌باشد.

وی ادامه داد: یک سویه عمل کردن صدا و سیما، سانسور کردن برخی مطالب و گزینشی عمل کردن این دستگاه باعث شده مردم به استفاده از ماهواره روی آورند و برخی شایعات و اطلاعات کذب در بین مردم پخش شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها