ماجرای اعدام ۲۲ نفر در اهواز

کد خبر: 892501

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اعدام ۲۲ نفر از بازداشت‌شدگان حادثه تروریستی اهواز را خبرسازی دانست.

ماجرای اعدام ۲۲ نفر در اهواز

ایلنا: حشمت الله فلاحت‌پیشه درباره اعدام ۲۲ نفر از بازداشت‌شدگان حادثه تروریستی اهواز گفت: بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ داده باشد این امر بیشتر خبرسازی است درحال حاضر خبری که مؤید این مطلب باشد، وجود ندارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مگر می‌شود بدون اینکه مراحل قانونی در این باره طی شود کسی دست به چنین اقدامی بزند، مشخص است که این کار بیشتر خبرسازی است.

دادستان اهواز: خبر اعدام ۲۲ نفر در رابطه با حادثه تروریستی اهواز از اساس کذب است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: خبر منتشره در فضای مجازی مبنی بر اعدام ۲۲ نفر در رابطه با حادثه تروریستی اهواز از اساس کذب است.

حسینی پویا دادستان مرکز استان خوزستان در رابطه با خبر منتشره در فضای مجازی مبنی بر اعدام ۲۲ نفر در رابطه با حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: پرونده متهمان حادثه تروریستی اهواز در دادسرای عمومی و انقلاب اهواز در مرحله تحقیقات مقدماتی در حال رسیدگی است.

وی گفت: خبر اعدام ۲۲ نفر در این رابطه از اساس از سوی دادستانی اهواز تکذیب می‌شود.

براساس گزارش خبرنگار مهر، ۳۱ شهریور ماه، عوامل گروهک تروریستی داعش در اقدامی خصمانه و در حین برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در اهواز به سربازان بی سلاح، نیرو‌ها و مقامات حاضر و مردم تماشاکننده حمله ور شدند که بر اثر این اقدام تروریستی، ۲۴ تن از هموطنانمان شهید و حدود ۶۰ تن زخمی شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها