جلسه ویژه بررسی مشکلات تولیدکنندگان درشرایط تحریم باحضور لاریجانی

کد خبر: 897327

رییس کمیسیون حمایت از تولید ملی از جلسه ویژه این کمیسیون برای بررسی مشکلات تولیدکنندگان ناشی از تحریم‌ها با حضور رییس مجلس، همتی، دژ پسند و رحمانی خبر داد.

جلسه ویژه بررسی مشکلات تولیدکنندگان درشرایط تحریم باحضور لاریجانی

خبرگزاری مهر: حمیدرضا فولادگر در خصوص جلسه امروز کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: در جلسه امروز مشکلات ناشی از تحریم‌ها برای بخش تولید با حضور معاونان وزارتخانه‌های اقتصاد، صنعت، بانک مرکزی، اتاق‌های بازرگانی و تعاون و رئیس گمرک بررسی شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: مقرر شد ظهر چهارشنبه با حضور رئیس مجلس، رییس کل بانک مرکزی، وزرای اقتصاد و صنعت این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

رییس کمیسیون حمایت از تولید ملی ادامه داد: این مشکلات در حوزه مسائل گمرکی، صادرات، بازگشت ارز حاصل از صادرات، حفظ بازار‌های صادراتی در کشور‌های همسایه است.

فولادگر ادامه داد: تصمیم گیری‌ها در حوزه‌های اقتصادی باید به موقع و به روز اتخاذ شود و نباید در دیوان سالاری‌های اداری متوقف شود. باید در ستاد جنگ اقتصادی این تصمیمات اتخاذ شود.

وی ادامه داد: در جلسه فردا مشکلات واحد‌های تولیدی ناشی از تحریم‌ها بررسی و اولویت بندی خواهد شد. تا در شورای پول و اعتبار و شورای هماهنگی اقتصادی راهکار‌های رفع این مشکلات بررسی شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها