تذکر یک نماینده درباره نحوه توزیع بسته‌های حمایتی

کد خبر: 909308

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بسیاری از خانواده‌ها و افراد به ما مراجعه می‌کنند که بازنشسته سازمان تامین اجتماعی، بازنشسته کشوری و تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی نیستند، اما مستحق دریافت بسته‌های حمایت هستند، ولی به آن‌ها بسته حمایتی تعریف نشده است.

تذکر یک نماینده درباره نحوه توزیع بسته‌های حمایتی

خبرگزاری میزان: محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به اشکالات در نحوه توزیع بسته‌های حمایتی به اقشار جامعه، گفت: این نحوه از توزیع بسته‌های حمایتی اشکالات زیادی را ایجاد کرده است.

وی افزود: بسیاری از خانواده‌ها و افراد به ما مراجعه می‌کنند که بازنشسته سازمان تامین اجتماعی، بازنشسته کشوری و تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی نیستند، اما مستحق دریافت بسته‌های حمایت هستند، ولی به آن‌ها بسته حمایتی تعریف نشده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: برای این گروه‌ها حتی بانک اطلاعاتی هم ایجاد نشده است تا بتوان به آن‌ها کمک کرد و نکته‌ای که بسیاری از مردم درباره اشکالات در توزیع بسته‌های حمایتی مطرح می‌کنند کاملا صحیح است.

پورابراهیمی اظهار داشت: در حال حاضر و در دو هفته اخیر مراجعات زیادی به ما شده است که واقعا این افراد مشمول دریافت بسته‌های حمایتی بوده‌اند، اما این بسته‌ها را دریافت نکرده‌اند که باید برای این مسئله چاره‌اندیشی شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها