نیکفر: روحانی دیگر توجهی به امر و نهی‌های اصلاح‌طلبان ندارد

کد خبر: 912897

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت در آینده به اصلاح‌طلبان نیازی ندارد، بنابراین روحانی نمی‌خواهد به امر و نهی‌هایشان توجه کند.

نیکفر: روحانی دیگر توجهی به امر و نهی‌های اصلاح‌طلبان ندارد

باشگاه خبرنگاران: احمد نیکفر، عضو جامعه اسلامی مهندسین در اشاره به اختلافات اصلاح طلبان و دولت گفت: به عقیده من، چون دولت در آینده به رای اصلاح‌طلبان نیازی ندارد، دیگر نمی‌خواهد به امر و نهی‌های آنان توجهی داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آقای روحانی به حزب خاصی وابستگی ندارد و در دولت بعدی نیز به اصلاح‌طلبان بی نیاز است به خواسته‌های آنان اهمیتی نمی‌دهد و این منجر به اختلافات بین این دو گروه شده است.

این عضو جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: روحانی در دولت اول به حمایت اصلاح طلبان نیاز داشت تا رای بیاورد و مطابق به خواسته آن‌ها حرف می‌زد، اما در دولت دوم درصدد مستقل عمل کردن برآمد و این استقلال او منجر به ایجاد اختلافات بینشان شده است.

نیکفر با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان با کاندیدای پوششی در انتخابات گذشته حاضر شدند، اظهار کرد: در انتخابات پیشین از ابتدا بنا بود که جهانگیری به عنوان کاندید‌های در سایه، حامی و تبلیغات برای روحانی باشد تا وی رای بیاورد.

گفتنی است اختلافات میان دولت و اصلاح‌طلبان به جایی رسیده است که محمود واعظی اخیرا اعلام کرده است دولت با هیچ‌کدام از اصلاح‌طلبان ائتلاف نکرده است، از طرفی اصلاح‌طلبان هم معتقدند که مسئولیت عملکرد دولت به عهده آنان نیست و در حال شانه خالی کردن از مسئولیتشان در حمایت از دولت هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها