نقوی حسینی: مردم در ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می‌زنند

کد خبر: 921702

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می‌زنند.

نقوی حسینی: مردم در ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می‌زنند

خبرگزاری مهر: سید حسین نقوی حسینی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد ولیعصر (عج) باقرآباد قرچک طی سخنانی گفت: مستکبرین جهانی ۲۰۰ سال در ایران به طریق برده داری حکومت می‌کردند، اما انقلاب اسلامی توانست، این برده داری را پایان دهد.

وی سپس به تحریم‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: این تحریم‌ها از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی وجود دارد و ۴۰ سال است، این تحریم‌ها علیه ملت ایران اعمال می‌شود و اخیراً نیز تحریم‌های ثانویه‌ای توسط رئیس جمهور فعلی آمریکا اعمال شده تا دست و پای ملت ایران را ببندند، اروپایی‌ها نیز در ادامه عدم پایبندی آمریکا از زیر بار تعهدات خود در برجام شانه خالی کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: من مسئول اجرایی نیستم، مدیریت اجرایی کشور به عهده دولت، رییس جمهور و وزرا، استانداران و فرمانداران است، من به عنوان وکیل مردم می‌گویم، در این کشور کمبود منابع و امکانات نداریم و ناتوان نیستیم، ما نیاز به مدیریت و کنترل نظارت می‌خواهیم، امروز نیاز به مردان از خودگذشته‌ای داریم، که بدون منافع شخصی و شرکت و کارخانه و تشکیلات خود بیایند و وسط میدان بایستند.

نقوی حسینی با بیان این که بازار قابل کنترل نیست، گفت: یک زمانی پنیر صبحانه کوپنی بوده است، امروز نیاز به مدیریت و نظارت داریم، رییس جمهور و وزرا که برای ما عزیز و منتخب مردم هستند، می‌بایست جلوی قاچاق دام را بگیرند، برای قاچاق دام نیازمند کامیون هست، نمی‌تواند، پنهانی قاچاق شود،‌ای کاش مالیات بر ارزش افزوده به جیب دامداران می‌رفت.

وی افزود: دامداران ورامین در گذشته با استاندار تهران مذاکره کرده بودند و اعلام شد، دامداران دشت ورامین قادر به تامین یک ساله فرآورده‌های لبنی و گوشت قرمز استان تهران هستند، ۶۰ درصد دامداری‌های دشت ورامین تعطیل هستند، ما گله داریم، که چرا کار رها می‌شود، بودجه کشور و دخل و خرج کشور دست دولت است.

نقوی حسینی گفت: امروز ایران اسلامی در انرژی هسته‌ای مقام دوازدهم دنیا، در حوزه داروسازی یازدهم، در صنعت فولاد دهم، در سلول‌های بنیادی هشتم، در علم نانو ششم، در اعزام و بازگرداندن موجود زنده از فضا ششم و در حوزه ژن‌ها پس از آمریکا مقام دوم در دنیا را دارا است و ۹۰ درصدی نیاز‌های نظامی خود را در داخل کشور تولید کرده و علاوه بر این ۵ میلیارد دلار نیز صادرات داشته است.

وی سپس به راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: روز ۲۲ بهمن و با حضور گسترده مردم، برگ زریّن دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد و مردم ضمن انزجار از استکبار جهانی با حضور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها