واکنش کنعانی مقدم به تجمع اخیر منافقین در پاریس

کد خبر: 921712

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: دوره حمایت‌های کشور‌های غربی از گروه‌های تروریستی و منافقین به پایان رسیده است.

واکنش کنعانی مقدم به تجمع اخیر منافقین در پاریس

باشگاه خبرنگاران جوان: حسین کنعانی مقدم، کارشناس سیاست خارجی در مورد تجمع اخیر منافقین در پاریس گفت: اگر به تاریخچه و ریشه و شکل‌گیری منافقین قبل از انقلاب دقت کنیم می‌بینیم که منافقین با کارنامه سرتاسر تروریستی خود و عدم اقبال مردم نسبت به رفتارشان چاره‌ای جز پناه بردن به دشمنان ایران نداشتند.

وی ادامه داد: آن‌ها به بغداد رفتند و به صدام کمک کردند، به فرانسه رفتند و تشکیلات خود را شکل دادند، اما به دلیل نداشتن پایگاه مردمی و اقبالی که این گروه‌ها فکر می‌کنند که می‌توانند داشته باشند، هراز چندگاهی برای گرفتن حقوق خود دست به تظاهرات می‌زنند که بگویند ما حضور داریم و زنده هستیم.

وی با بیان اینکه منافقین همواره در تجمعات خود شکست می‌خورند، اظهار کرد: فرانسه اگرچه مدعی دموکراسی است، اما همانطور که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند: دولت آنان در تظاهرات عملا همه پایه‌های حقوق بشری را کنار گذاشت و چشم مردم را با گلوله کور کرد و هیچ پاسخی هم در این خصوص نداد.

کنعانی مقدم با بیان اینکه فرانسه مدعی عدم رعایت حقوق بشر در دیگر کشور‌ها علی‌الخصوص ایران است، گفت: دولت فرانسه بدترین رفتار را با مردم خود دارد و از طرفی به منافقینی که دستشان به خون مردم ایران آغشته شده پناه می‌دهد و مجوز تظاهرات به آن‌ها می‌دهد، در حالی که به نظر می‌رسد که دوره حمایت‌های کشور‌های غربی از گروه‌های تروریستی به پایان رسیده است، چراکه مردم دنیا می‌دانند که تروریست ابزاری برای سلطه است.

کارشناس سیاست خارجی درباره دخالت‌های فرانسه در امور کشور‌های دیگر گفت: استاندارد‌های دوگانه غرب در رابطه با حقوق بشر کاملا ریشه تاریخی دارد و استاندارد‌های غرب حاکی از آن است که واژه‌ها تروریسم و حقوق بشر تعاریف دوگانه‌ای در دنیا دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها