نماینده مجلس: احیای وزارت بازرگانی به صلاح کشور نیست

کد خبر: 922492

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن مخالف با تشکیل وزارت بازرگانی گفت: بر هم زدن ساختار اداری کشور، هزینه و زمان زیادی را تلف خواهد کرد و امیدوارم این موضوع مجددا در مجلس مورد بررسی قرار نگیرد.

نماینده مجلس: احیای وزارت بازرگانی به صلاح کشور نیست

خبرگزاری فارس: محمد شاعری عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی درباره دور جدید تلاش های دولت برای تشکیل وزارت بازرگانی گفت: بنده شدیداً مخالف تشکیل وزارت بازرگانی هستم و اعتقاد دارم تغییر ساختار وزارت صنعت، معدن و تجارت به صلاح کشور نیست.

وی ادامه داد: دولت به جای این تصمیمات هزینه‌بر، تلاش بر انجام وظیفه قانونی خود داشته باشد. در شرایط فعلی، وزارت صنعت، معدن و تجارت دچار مشکلات مدیریتی است که باید برای آن‌ فکری شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه وضعیت فعلی بازار به دلیل ناهماهنگی‌های مدیریتی است، گفت: درحال حاضر وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت به صورت جداگانه درحال تلاش برای تنظیم بازار هستند ولی هماهنگی بین آن‌ها وجود ندارد. با برنامه‌ریزی‌های مناسب، هماهنگی بیشتر و اجرای صحیح قانون تمرکز می‌توانیم از چالش‌های پیش رو عبور کنیم.

شاعری در پایان تصریح کرد: بر هم زدن ساختار اداری کشور، هزینه و زمان زیادی را تلف خواهد کرد و امیدوارم موضوع تشکیل وزارت بازرگانی مجددا در مجلس مورد بررسی قرار نگیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها