روایت نقوی از اهتمام نیروهای مسلح برای برخورد با تروریستی جندالشیطان

کد خبر: 925681

نقوی حسینی گفت: نیروهای مسلح و دولت اعلام کردند که پاکستان آماده همکاری با ایران برای برخورد با تروریست‌هاست.

روایت نقوی از اهتمام نیروهای مسلح برای برخورد با تروریستی جندالشیطان

خبرگزاری تسنیم: سیدحسین نقوی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت برخورد با گروهک تروریستی گروهک تروریستی جندالشیطان، گفت: ما در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، راه‌های برخورد با تروریست‌ها را بررسی کردیم و امیدواریم نیروهای مسلح ما برخوردی قاطع و پیشمیان کننده با تروریست‌ها داشته باشند.

وی گفت: تردیدی نیست که نیروهای مسلح ما از توان بسیار بالایی برای برخورد با تروریست‌ها برخوردار هستند؛ منتهی آنچه مسلم است تدبیر در نوع برخورد با تروریست‌هاست. یکی از مهم‌ترین مسائلی که ما با آن مواجه هستیم، بحث پاکستان است؛ انتظار ما از دولت پاکستان همکاری همه‌جانبه برای برخورد با تروریست‌هاست.

نقوی گفت: نیروهای مسلح و دولت اعلام کرده‌اند که پاکستان آماده همکاری با ایران برخی برخورد با تروریست‌هاست و امیدوار هستیم که این آمادگی در مرحله عمل منجر به نابودی گروهک تروریستی جندالشیطان و نابودی کامل این گروهک تروریستی شود.

روایت نقوی از اهتمام نیروهای مسلح برای برخورد با تروریستی جندالشیطان نقوی حسینی گفت: نیروهای مسلح و دولت اعلام کردند که پاکستان آماده همکاری با ایران برای برخورد با تروریست‌هاست. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ سیاسی مجلس و دولت ایران سیاست ایران نظرات روایت نقوی از اهتمام نیروهای مسلح برای برخورد با تروریستی جندالشیطان سیدحسین نقوی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اهمیت برخورد با گروهک تروریستی گروهک تروریستی جندالشیطان، گفت: ما در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، راه‌های برخورد با تروریست‌ها را بررسی کردیم و امیدواریم نیروهای مسلح ما برخوردی قاطع و پیشمیان کننده با تروریست‌ها داشته باشند. بیشتر بخوانید سخنگوی ارتش پاکستان در پاسخ به سوال جنجالی یک خبرنگار: ایران کشور همسایه و برادر ما است، حق مقایسه آن با هند را ندارید+فیلم وی گفت: تردیدی نیست که نیروهای مسلح ما از توان بسیار بالایی برای برخورد با تروریست‌ها برخوردار هستند؛ منتهی آنچه مسلم است تدبیر در نوع برخورد با تروریست‌هاست. یکی از مهم‌ترین مسائلی که ما با آن مواجه هستیم، بحث پاکستان است؛ انتظار ما از دولت پاکستان همکاری همه‌جانبه برای برخورد با تروریست‌هاست. نقوی گفت: نیروهای مسلح و دولت اعلام کرده‌اند که پاکستان آماده همکاری با ایران برخی برخورد با تروریست‌هاست و امیدوار هستیم که این آمادگی در مرحله عمل منجر به نابودی گروهک تروریستی جندالشیطان و نابودی کامل این گروهک تروریستی شود.%MCEPASTEBIN%

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها