تازه‌ترین موضع‌گیری خصمانه وزیر خارجه امارات علیه ایران

کد خبر: 927700

وزیر خارجه امارات در سخنانی در آغاز نشست شورای وزیران خارجه کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی در ابوظبی به موضع‌گیری خصمانه علیه ایران پرداخت.

تازه‌ترین موضع‌گیری خصمانه وزیر خارجه امارات علیه ایران

خبرگزاری مهر:وزیر خارجه امارات در سخنانی در آغاز نشست شورای وزیران خارجه کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی در ابوظبی به موضع‌گیری خصمانه علیه ایران پرداخت.

به گزارش اسکای نیوز، شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات در سخنانی در آغاز چهل و ششمین نشست شورای وزیران خارجه کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی در ابوظبی گفت: ما حامی ملت فلسطین و خواسته‌های که در راس آن‌ها تشکیل کشور مستقل فلسطین بر اساس مرز‌های ۱۹۶۷ است، هستیم!

وی افزود: گسترش تفکر افراطی و تروریسم و ادامه بحران‌ها طلب می‌کند که با ما با چالش‌های ویرانگر مقابله کنیم. سازمان همکاری اسلامی باید نقش برجسته تری در حمایت از امنیت و صلح ایفا کند.

وزیر خارجه امارات خواستار اتخاذ تدابیری برای مقابله با تروریسم به ویژه از طریق رسانه‌ها و برخورد قوی با طرف‌هایی که حامی تروریسم هستند، شد.

شیخ عبدالله بن زاید مدعی شد: از ایران می‌خواهیم که در سیاست‌های خود بازنگری کند و در امور داخلی دیگر کشور‌ها دخالت نکند و از هرج و مرج طلبی و طایفه گری دست بردارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها