ترقی: آمریکا توان جنگ نظامی در هیچ سطحی را ندارد

کد خبر: 939917

عضو شورای مرکزی هدف آمریکا از طرح تئوری جنگ و صلح این است که با افزایش فشار‌ها بر مسئولان تصمیم‌گیر، آن‌ها را دچار اشتباهات محاسباتی کرده و زمینه مذاکره مجدد را فراهم کند.

ترقی: آمریکا توان جنگ نظامی در هیچ سطحی را ندارد

خبرگزاری تسنیم: حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اشاره به پروژه جنگ روانی آمریکا علیه ملت و دولت کشورمان گفت: بر اساس گفته کارشناسان نظامی، با توجه به شرایط کنونی آمریکا و همچنین قدرت بازدارندگی کشورمان، آمریکا توان جنگ نظامی با ایران در هیچ سطحی را ندارد.

وی تصریح کرد: در همین راستا نوعی هماهنگی و هم‌گرایی میان اپوزیسیون خارج از کشور و عوامل سیا با جریان‌های غربگرای داخلی به وجود آمده که این تئوری در طی چند روز گذشته به وضوح بروز و ظهور داشته است.

ترقی خاطرنشان کرد: هدف از طرح تئوری جنگ و صلح این است که با تحریک افکار عمومی و متعاقب آن افزایش فشار‌ها بر مسئولان تصمیم‌گیر، آن‌ها را دچار اشتباهات محاسباتی کرده و زمینه تن دادن به مذاکره با ترامپ را فراهم کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه تأکید کرد: هیئت حاکمه آمریکا با تمرکز بر تحریم‌های اقتصادی و ایجاد جنگ روانی علیه ملت و دولت ایران، در تلاش است تا در نهایت ایران را پای میز مذاکره مجدد با آمریکا بکشاند و از این مسئله به‌عنوان موفقیتی بزرگ برای تبلیغات انتخاباتی در آمریکا سود ببرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها