نامه نمایندگان مجلس به لاریجانی و روحانی درباره افزایش حقوق کارمندان

کد خبر: 948485

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از نامه نمایندگان مجلس به رؤسای مجلس و جمهور درباره افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان دولت خبر داد و گفت: در این نامه خواستار اجرای دقیق مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان دولت در سال ۹۸ شده‌ایم.

نامه نمایندگان مجلس به لاریجانی و روحانی درباره افزایش حقوق کارمندان

خبرگزاری تسنیم: مهرداد لاهوتی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس برای افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان دولت در سالجاری، گفت: با توجه به اینکه بیش از ۴ ماه از سال ۹۸ گذشته، دولت هنوز این مصوبه را اجرا نکرده است.

وی افزود: دولت روش درستی برای افزایش حقوق کارمندان در سال جاری اجرا نکرده است، در جلساتی که با مسئولان سازمان برنامه و بودجه داشتیم، نتوانستند نمایندگان مجلس را درباره میزان افزایش حقوق‌ها قانع کنند، آن‌ها معتقد بودند که به مصوبه مجلس عمل شده است، در صورتی که ما در مجلس معتقدیم که تخلف در این زمینه صورت گرفته و مصوبه دولت باید اصلاح شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه دولت مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان را به روش خودش اجرا کرده است، گفت: در نامه‌هایی به رؤسای جمهور و مجلس ارسال کرده‌ایم، خوهان اصلاح روش افزایش حقوق کارمندان دولت شده‌ایم.

لاهوتی اضافه کرد: چندی پیش نیز آقای لاریجانی رئیس مجلس طبق مصوبه هیئت تطبیق مصوبات دولت، روش فعلی دولت برای افزایش حقوق کارمندان را ملغی کردند که در نشست‌هایی که با آقای لاریجانی نیز داشته‌ایم، قرار شده مصوبه مجلس درباره افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان اجرا شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در خواست ما از دولت این است که روش افزایش حقوق کارمندان را اصلاح کند، روزانه نامه‌ها و شکایات متعددی از سوی کارمندان دولت در بخش‌های مختلف به مجلس مبنی بر افزایش نیافتن حقوق‌شان ارسال شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها