نماینده مجلس:‌ احیا وزارت بازرگانی برای سرگرم کردن مردم است

کد خبر: 948661

نماینده مردم دهلران در مجلس با ابراز مخالفت خود درباره احیا وزارت بازرگانی، گفت: ایجاد وزارت بازرگانی پاک کردن صورت مسئله است و هیچ تأثیری در تنظیم وضعیت بازار ندارد ضمن اینکه باعث از هم پاشیدگی بازار هم خواهد شد.

نماینده مجلس:‌ احیا وزارت بازرگانی برای سرگرم کردن مردم است

خبرگزاری مهر: شادمهر کاظم‌زاده نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی درباره احیای وزارت بازرگانی گفت: در همه دنیا تولید و بازرگانی در یک وزارتخانه قرار دارد و این موضوع را در سال‌های قبل با عنوان وزارت بازرگانی تجربه کرده‌ایم که در آن زمان نوسانات شرایط قیمت را در بازار شاهد بودیم.

وی افزود: زمانی که گرانی و نوسانات قیمت محصولات، اجناس و تولیدات را در کشور شاهد بودیم وزارت جهاد کشاورزی توپ را به میدان وزارت بازرگانی پاس می‌داد و البته بالعکس آن هم وجود داشت. این در حالی است که مجلس نمی‌توانست وظیفه نظارتی‌اش را نسبت به کدام وزارتخانه اعمال کند و با کدامیک از این وزارتخانه‌ها درباره وضعیت بازار مذاکره کند.

نماینده مردم دهلران در مجلس تصریح کرد: آمارهای مصرف برخی اقلام از سوی این 2 وزارتخانه متفاوت بود که برای مثال سرانه مصرف برنج از سوی وزارت کشاورزی به ازای هر ایرانی 34 کیلو اعلام شده و همین سرانه از سوی وزارت بازرگانی 44 کیلو عنوان شد.

کاظم‌زاده اظهار داشت: جداسازی تولید و بازرگانی یعنی بازگشت به شرایط قبل و تکرار بحران‌ها و اختلافات قبلی بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بازرگانی.

وی خاطرنشان کرد:‌ دولت وقتی نمی‌تواند بازار را کنترل کند چه فرقی می‌کند چند وزارتخانه در کشور وجود دارد لذا به نظر می‌رسد زمانی که دولت ثبات مدیریتی ندارد می‌خواهد خود و افکار عمومی را سرگرم کند تا به پایان دولت دوازدهم نزدیک شویم.

نماینده مردم دهلران در مجلس گفت: ایجاد وزارت بازرگانی پاک کردن صورت مسئله است و هیچ تأثیری در تنظیم وضعیت بازار ندارد ضمن اینکه باعث از هم پاشیدگی بازار هم خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها