رئیس جمهور روز دانشجو به کدام دانشگاه می‌رود؟

کد خبر: 963270

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به ۱۶ آذر و روز دانشجو گفت: اسامی ۳ دانشگاه برای برنامه ۱۶ آذر و رفتن رئیس جمهور به آن‌ها شنیده شده است.

رئیس جمهور روز دانشجو به کدام دانشگاه می‌رود؟

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام مصطفی رستمی با اشاره به روز دانشجو و برنامه دانشگاه‌ها گفت: برنامه کلی، تشویق و اجرای برنامه‌هایی است که هم به نشاط دانشجویی توجه می‌کند و هم به اهداف روز دانشجو و فلسفه قیام دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران در ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ توجه دارد.

وی ادامه داد: امسال هم با توجه با حساسیت‌های عمومی که در کشور بوده، انتظار از دانشگاه‌ها این است که از موقعیت عمومی کشور، تبیین درست داشته و همچنین به روش‌های اجرایی، نقد مشوقانه داشته باشند.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها افزود: از دانشجویان انتظار می‌رود چشم انداز‌هایی ترسیم کنند که کمک می‌کند کشور به نقطه خوبی برسد.

وی درباره اینکه رئیس جمهور روز دانشجو در کدام دانشگاه حضور خواهد داشت، گفت: اطلاعی ندارم، ولی شایعاتی در این خصوص شنیده ام که ممکن است در دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و یا یکی از دانشگاه‌ها در مشهد مقدس به دلیل سالگرد تاسیس دانشگاه مذکور حضور یابد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها