پورمختار: روز قدس باعث بیداری ملت فلسطین شد

کد خبر: 995521

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: شیوع ویروس کرونا تأثیری در گرامیداشت روز قدس ندارد، چراکه آرمان فلسطین فراموش شدنی نیست.

پورمختار: روز قدس باعث بیداری ملت فلسطین شد

خبرگزاری مهر: عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: شیوع ویروس کرونا تأثیری در گرامیداشت روز قدس ندارد، چراکه آرمان فلسطین فراموش شدنی نیست.

محمدعلی پورمختار درباره روز قدس اظهارداشت: انتخاب روز قدس از سوی امام راحل انتخابی هوشمندانه و الهی بود و این روز در شرایطی از سوی امام (ره) تعیین شد که عده‌ای به سمت فراموشی ملت فلسطین و آرمان‌های آنان رفته بودند.

وی ادامه داد: با اعلام روز قدس از سوی امام خمینی (ره) شاهد بیداری مسلمانان و آزادیخواهان جهان نسبت به حقانیت مردم مظلوم فلسطین شدیم و همه توجهات به سمت فلسطین و محکومیت جنایت‌های اسرائیل جلب شد و این مسئله باعث شد که آرمان فلسطین همواره زنده بماند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز قدس باعث بیداری ملت فلسطین شد، تصریح کرد: ما شاهد هستیم که مردم فلسطین از حقانیت خود به خوبی دفاع می‌کنند و شاهدیم که چه بلایی بر سر رژیم صهیونیستی آورده اند و نه تنها موضوع نیل تا فرات فراموش شده است، بلکه فلسطینی‌ها به دنبال این هستند که تمام حقوق خود را از اسرائیلی‌ها پس بگیرند.

پورمختار با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شده است راهپیمایی روز قدس مانند سال‌های گذشته برگزار نشود، اظهارداشت: البته آرمان فلسطین و روز قدس فراموش شدنی نیست و ممکن است این روز به صورت راهپیمایی مردم برگزار نشود، اما می‌توان روز قدس را به اشکال مختلف، چون استفاده از فضای مجازی، حرکت مردم با خودرو و همچنین از طریق ویدئوکنفرانس و جلسات مجازی دنبال کرد.

وی بیان کرد: تفکر حمایت از آرمان‌های فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی در وجود مسلمانان و آزادیخواهان جهان رسوخ کرده است و هیچ موضوعی نمی‌تواند باعث فراموشی آن شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس متذکر شد: ما می‌بینیم که در سازمان ملل و شورای حقوق بشر در محکومیت رژیم صهیونیستی به دلیل جنایت‌هایی که انجام می‌دهد و همچنین شهرک سازی هایش، قطعنامه صادر می‌شود و به این معناست که مردم آزادیخواه جهان حمایت از مردم فلسطین را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی خاطرنشان کرد: امسال به دلیل بیماری کرونا روز قدس هم شرایط خاص خودش را دارد، اما قطعا از طرق مختلف از رژیم صهیونیستی اعلام برائت می‌شود و مردم از آرمان‌های فلسطین حمایت می‌کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها