موافقت قالیباف با بازگشایی پیاده راه ۱۷ شهریور

کد خبر: 559555

معاون شهردار تهران از موافقت شهردار تهران با بازگشایی آزمایشی محور صفا در پیاده راه هفده شهریور خبر داد.

شهر نوشت: معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: شهردار تهران ضمن موافقت با بازگشایی موقت و آزمایشی خیابان صفا به سمت جنوب در پیاده راه هفده شهریور مراتب را جهت اقدام به مسئولین ذیربط در شهرداری تهران ابلاغ کرده است و این مهم به زودی و پس از هماهنگی های لازم با پلیس راهور تهران بزرگ و ایجاد زیرساخت های لازم ترافیکی در آن محور اجرایی خواهد شد.
ناصر امانی معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، افزود: پس از مدت اجرای آزمایشی که حداکثر سه ماه خواهد بود نتایج و میزان تاثیر این اقدام بر حل مشکلات اصناف حاشیه ای این محور و بار ترافیکی که ایجاد خواهد کرد در کمیسیونی مشترک با شورای اسلامی شهر تهران بررسی و تصمیم نهایی را اتخاذ خواهیم کرد.
معاون شهردار تهران ادامه داد: این اقدام بخشی از طرح کلی شهرداری تهران است که برای حل مشکلات محور صفا در پیاده راه هفده شهریور به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده است و قرار است در جلسه یکشنبه آینده شورای شهر در دستور کار قرار گیرد. خوشبختانه با همه پیشنهادات شهرداری تهران در کمیسیون مربوطه در شورای اسلامی شهر موافقت شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها