واکنش قدیمی به هجمه‎های اخیر درباره عملکرد شهرداری

کد خبر: 564881

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران که در حال حاضر با حفظ سمت نیز به عنوان مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران فعالیت می کند، گفت: هدف هجمه های اخیر از بین بردن اعتماد میان مردم و مسئولین است.

شهرنوشت: رضا قدیمی با اشاره به مسایل اخیری که در خصوص عملکرد شهرداری مطرح شده است، گفت: ایجاد نارضایتی و اعتمادشکنی بزرگ ترین هدف عده ای برای بی اعتماد کردن مردم نسبت به مسئولین است.
وی با اشاره به عملکرد قوی شهرداری تهران طی سال های گذشته خاطر نشان کرد: ما ادعا نمی کنیم که هیچ وقت تخلفی نبوده است؛ لیکن تخلف امری نسبی است و قابل تعمیم به همه بخش ها نیست.
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه به عنوان مثال یکی از مدیران شهری که نام ایشان در لیست های منتشر شده آمده است، افزود: این فرد جهت رفاه حال 70 تن از اعضای زیرمجموعه با امضای خود قطعه زمینی را از یکی از تعاونی های مربوط به شهرداری درخواست کرده، ولی نام ایشان به عنوان گیرنده زمین مذکور انتشار یافته است و این ظلمی آشکار است.
وی تصریح کرد: طی روزهای گذشته این گونه سیاه نمایی می شود که شهرداری تهران مرتکب تخلف گردیده و یک میلیون مترمربع از اراضی واگذار شده، متعلق به 50 نفر است. در حالی که زمین مذکور برای 29 هزار نفر از اعضای تعاونی شهرداری در نظر گرفته شده است. قدیمی با اشاره به این نکته که هجمه های صورت گرفته علیه شهرداری تهران در فضاهای مجازی امری ناپسند بوده و به زودی ممکن است چنین شایعاتی در خصوص سایر بخش های نظام نیز مطرح گردد، افزود: دشمن تیر پیکان خود را به سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی هدف قرار داده است و وظیفه امروز ما بیداری و آگاهی بخشی به جامعه برای حفظ امنیت و استحکام هر چه بیش تر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها