احتمال کوتاه شدن روند انتخاب شهردار

کد خبر: 887692

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: احتمال دارد روند انتخاب شهردار کوتاه شود و این موضوع در جلسه هم اندیشی در حال بررسی است.

احتمال کوتاه شدن روند انتخاب شهردار

خبرگزاری مهر: علی اعطا در حاشیه جلسه هم اندیشی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز هر کدام از اعضا پنج نفر را به عنوان گزینه‌های شهرداری معرفی کردند، گفت: میان اسامی اعلام شده مشترکات زیادی وجود داشت که ۳۰ نفر به عنوان لیست ابتدایی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بر اساس زمانبندی تعیین شده ۱۲ آبان ماه از میان این ۳۰ نفر رأی گیری مخفی شده و پنج گزینه انتخاب می‌شوند. در روز ۱۹ آبان این پنج نفر برنامه‌های اجرایی خود را بر اساس کلیات برنامه سوم ارائه خواهند داد.

اعطا افزود: در جلسه روز ۲۰ آبان صبح و بعدازظهر جلسه‌ای برگزار خواهد شد که هر کدام یک ساعت وقت دارند برنامه‌های خود را ارائه کنند و در نهایت ۲۲ آبان گزینه نهایی مشخص می‌شود.

وی تأکید کرد: لیست ۳۰ نفره ابتدایی، پیشنهادات اولیه اعضای شوراست و امکان دارد فرآیند انتخاب کوتاه‌تر شود.

سخنگوی شورای شهر در پاسخ به این پرسش که معیار انتخاب این ۳۰ گزینه چه بوده است، گفت: همان معیار‌های ۱۶ گانه ابتدایی معیار انتخاب این گزینه‌ها بوده اند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص اینکه چرا امکان ارسال رزومه‌هایی خارج از گزینه‌های حزبی و سیاسی وجود ندارد، گفت: در طی این مدت تماس‌های متعددی با اعضا در این رابطه گرفته شده، افراد رزومه و برنامه‌های خود را ارسال کرده اند و چنین نبوده که اعضا به گزینه‌های دیگر دسترسی نداشته باشند، اما اعضای شورا در نهایت پنج نفر انتخابی خود را معرفی کرده اند.

اعطا تاکید کرد: راه‌های ارتباطی مسدود نبوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها